-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Придбання паперу та канцтоварів для забезпечення проведення на території Рівненської області заходу "Всеукраїнський табір, спрямований на залучення молоді до волонтерської діяльності для наближення перемоги та відновлення країни у післявоєнний період" Наказ Міністерства молоді та спорту України № 2939 від 14.05.2025
Завершена
192.00
UAH без ПДВ
Номер:
7f9e54c503a841af89c01273132aef33
Внутрішній номер закупівлі:
25616444
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-16-011022-a
Замовник:
УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ МОЛОДІ ТА СПОРТУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44513814
-
Адреса:
33013, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Просвіти майдан, будинок 1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Максим Корейко +380680423196 koreiko03@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
39240000-6 Різальні інструментиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Обґрунтування умови застосування:
Наказ Міністерства молоді та спорту України № 2939 від 14.05.2025 «Про проведення Всеукраїнського табору, спрямованого на залучення молоді до волонтерської діяльності для наближення перемоги та відновлення країни у післявоєнний період»
Керуючись вимогами статей 4, 10 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації № 21-к від 03 березня 2025 року.
Відповідно до п.13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами).
Відповідно до пункту 1 Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2014 № 459 (далі — Положення), Міністерство економіки України (далі — Мінекономіки) є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що, зокрема, забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
До основних завдань Мінекономіки, згідно з пунктом 3 Положення, належать, зокрема, формування та реалізація державної політики у сфері публічних закупівель.
Відповідно до покладених на Мінекономіки завдань, згідно з пунктом
4 Положення, Мінекономіки, зокрема, розробляє і затверджує нормативно-правові акти, необхідні для регулювання державної політики у сфері публічних закупівель; надає узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель; розробляє разом з іншими органами методології щодо особливостей здійснення публічних закупівель у різних сферах та оприлюднює їх на інформаційному ресурсі.
Відповідно до листа Мінекономіки щодо планування закупівель № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 (далі — Лист щодо планування) планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року. Ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі, зокрема, виділення додаткових коштів замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель шляхом створення нових та / або редагування / видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи Лист щодо планування та вартісні межі, передбачені Законом для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель у зв’язку з додатково виділеними коштами.
Очікувана вартість:
192.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ножиці BM. 2503 Buromax
Кількість
3 штука
Період постачання
16.06.2025 - 23.06.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
СИДОРУК ОЛЕКСАНДР АНТОНОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2935709855
-
Контактна особа:
+380683374616
-
Адреса:
35325, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н село Шубків, ВУЛИЦЯ МОЛОДІЖНА будинок 40
Ціна пропозиції
192.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.06.2025 16:08
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
a2058a68417b48aa94861789c799380c
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-16-011022-a-a1
Постачальник:
СИДОРУК ОЛЕКСАНДР АНТОНОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2935709855
-
Адреса:
35325, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н село Шубків, ВУЛИЦЯ МОЛОДІЖНА будинок 40
Номер договору:
115
Сума договору:
192.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
16.06.2025 16:07
Статус:
Підписаний