• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний А4 згідно ДК 021:2015: ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

69 700.00 UAH без ПДВ
Номер: 5a10850305b3450a9b933a2d9cb3a4c1
Внутрішній номер закупівлі: 25609801
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-16-004489-a   
Замовник: Немирівська міська рада
Контактна особа: Самофал Ольга Миколаївна +380433122401 upovnovazenaosobanmr@gmail.com http://nemyriv-mrada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: пункт 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
Очікувана вартість: 69 700.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А 4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 410 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, Костельна,84 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Парнак Лілія Вікторівна
Ціна пропозиції 69 700.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.06.2025 11:59
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 42f7a9b865f1487594adbe2170853699
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-16-004489-a-a1
Постачальник: ФОП Парнак Лілія Вікторівна
Номер договору: 04-25-41
Сума договору: 69 700.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А 4: 170.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 16.06.2025 00:00
Статус:
Підписаний
Договір