-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з ремонту офісної техніки
Завершена
1 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
6dc9b0f096c24cd98fefe1b5cbfebb83
Внутрішній номер закупівлі:
25607840
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-16-002765-a
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
×
-
Код ЄДРПОУ:
14321481
-
Адреса:
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дука Валерія Володимирівна 380976902298 VDuka@dpsu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
На підставі наявної потреби, замовником було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями № UA-2025-05-29-010814-a за предметом «Послуги з ремонту офісної техніки» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (відповідно до п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 – код ДК 021:2015: 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки»), за номенклатурою «Послуга з поточного ремонту та технічного обслуговування плотера Epson SureColor SC-T5200 36 SC-T5200 з заміною очисних втулок каретки принтера, очисного ножа друкуючої голови wiper, очищення парковки, валівкаретки, змащенням, налагодженням друку сервіс-програмою» у кількості 1 послуга, на очікувану вартість 1 600,00 грн. з урах. ПДВ, поставка надання послуг у м. Хмельницький до 10.08.2025 року.
Процедура закупівлі була автоматично відмінена електронною системою закупівель 06.06.2025 року згідно із п.п.2 п. 51 Особливостей у зв’язку із неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у визначений строк.
На підставі клопотання, з метою недопущення зриву забезпечення - закупівля здійснюється шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель на підставі п.п. 6 п. 13 Особливостей.
Пунктом 13 Особливостей, зокрема п.п. 6, передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, в замовника наявні підстави для укладення договору без використання електронної системи закупівель, відповідно до п.п.6 п. 13 Особливостей через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
Договір укладено з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону. Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю - не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації у відкритих торгах, які були відмінені.
Очікувана вартість:
1 600.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з поточного ремонту та технічного обслуговування плотера Epson SureColor SC-T5200 36 SC-T5200 з заміною очисних втулок каретки принтера, очисного ножа друкуючої голови wiper, очищення парковки, валів каретки, змащенням, налагодженням друку сервіс-програмою
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 10.08.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПРАТ "МІКРОСИСТЕМА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
14167502
-
Контактна особа:
НЕЙКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 380382764056 office@ms.km.ua
-
Адреса:
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Героїв Майдану, будинок 54
Ціна пропозиції
1 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.06.2025 10:54
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
0375da8a07164ebbb4ebbe73d39f8a3a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-16-002765-a-c1
Постачальник:
ПРАТ "МІКРОСИСТЕМА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
14167502
-
Адреса:
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Героїв Майдану, будинок 54
Номер договору:
334-25
Сума договору:
1 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
1 333.33 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
16.06.2025 00:00
Статус:
Підписаний