• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначеному товарі для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська

Завершена

142 106.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 421.06 UAH
Номер: 4313691aabf942ea9ed7d8e3470fab6c
Внутрішній номер закупівлі: 25596651
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-13-004174-a   
Замовник: Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактна особа: Литвиненко Олексій Вікторович 380487102023 lov@ods.uspa.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 142 106.40 UAH з ПДВ
Період уточнення: 13.06.2025 11:25 - 21.06.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 13.06.2025 11:25 - 24.06.2025 10:00
Аукціон: 25.06.2025 12:22 - 25.06.2025 12:45
Період кваліфікації: 25.06.2025 12:45 - 03.07.2025 11:59
Період завантаження договору: 09.07.2025 00:00 - 19.07.2025 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴142 106.40 Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки