-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Столик анестезіолога, суцільний, на колесах, 2 металеві полиці, 2 висувних ящика, габарити: 720х450х800 мм. (за ДК 33192000-2 Меблі медичного призначення)
1. ТХ товару відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу. Договір заповнюється та надається в паперовому вигляді переможцем в визнані законом терміни на адресу Замовника
Завершена
11 400.00
UAH з ПДВ
Номер:
5ffa23106b8e4fa2bdfacbcc100c878d
Внутрішній номер закупівлі:
25580022
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-12-001402-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
×
-
Код ЄДРПОУ:
05497146
-
Адреса:
04159, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Альциванович Олена 380935695642 KMKL8.05497146@GMAIL.COM
Класифікатор ДК 021:2015:
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
11 400.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
12.06.2025 09:47 - 17.06.2025 10:00
Період кваліфікації:
17.06.2025 10:00 - 17.06.2025 12:54
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Опис2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 2.1 Оплата за поставлений Товар проводиться Покупцем, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару протягом 10 банківських днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару).
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- Опис3. ПОРЯДОК ТА СТРОК ПОСТАВКИ 3.1.Товар, що постачається повинен відповідати технічним та якісним характеристикам, що визначені у Додатку 1 до Договору (Специфікація). Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві по мірі необхідності за його письмовою заявкою. Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в реквізитах Договору. 3.2. Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця протягом 7 днів, не рахуючи дня надіслання йому Покупцем на електронну адресу письмової заявки за кінцевим місцем призначення Покупця (м. Київ, вул.. Кондратюка, 8). Постачання товару через сторонніх перевізників, що надають послуги з перевезення (доставки) товарів (Нова пошта, Укрпошта та ін.) не допускається. 3.3. Постачання Товару (на склад) та навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок. Вантажників та вантажне обладнання надає та оплачує Постачальник. 3.4. Датою поставки Товару є дата, коли Товар був переданий у власність Покупця в місці поставки, що підтверджується відповідними супроводжуючими документами (податковими, видатковими накладними, актами приймання-передачі поставленого Товару). 3.5. Зобов'язання Постачальника щодо поставки Товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Покупця у місці поставки та підписання відповідних документів, 3.6. У разі прострочення Постачальником строків виконання зобов’язань, взятих на себе за Договором, коли подальше виконання ним зобов’язань з порушеними строками втратило інтерес для Покупця, він має право, попередньо повідомивши Постачальника достроково розірвати цей Договір, відмовитися від прийняття виконання і вимагати відшкодування збитків.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях7 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столик анестезіолога, суцільний, на колесах, 2 металеві полиці, 2 висувних ящика, габарити: 720х450х800 мм.
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПП Приватне науково-виробниче підприємство "Атон"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30228846
-
Контактна особа:
Колтакова Віта Володимирівна +380567855455 sale@aton-dnepr.com http://aton-dnepr.com/
-
Адреса:
49061, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Стромцова Леоніда, 4-В, кв. 45
Початкова пропозиція
8 453.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 453.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.06.2025 12:54
Відповіді на вимоги
1
Документи
1
Скарги
0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Ковальчук Людмила Олександрівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3181919187
-
Контактна особа:
Людмила Ковальчук 380960972481 fop9187@gmail.com
-
Адреса:
Україна
Початкова пропозиція
10 120.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 120.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
17
Документи
1
Скарги
0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45099150
-
Контактна особа:
Сергій Кантемир +380672233404, +380506482455 vok.sergey349@gmail.com
-
Адреса:
89321, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, село Солочин, вулиця Без Назви, будинок 241
Початкова пропозиція
11 399.78 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
11 399.78 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
17
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
fe61acd132d944d9b53a4645fc89e5e0
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-12-001402-a-a1
Постачальник:
ПП Приватне науково-виробниче підприємство "Атон"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30228846
-
Адреса:
49061, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Стромцова Леоніда, 4-В, кв. 45
Номер договору:
1706/01
Сума договору:
8 453.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
7 900.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Столик анестезіолога медичний СТ-А, Атон: 8 453.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
20.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
20.06.2025 00:00
Статус:
Виконаний