• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали одноразового застосування, НК 024:2023 код 38566 - Дренаж для рани хірургічний плоский; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.07.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, одноразово, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати укладання договору. У разі, якщо строк для постачання товару з дати укладання договору до кінцевого строку постачання, який визначений договором, є меншим ніж 3 (три) робочі дні, у такому разі постачання товару здійснюється у строк до 01.07.2025 року (включно). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.

Завершена

67 420.00 UAH з ПДВ
Номер: 054d63a5370f4b64abf52fe7af3e2e57
Внутрішній номер закупівлі: 25548072
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-09-008874-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 67 420.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 09.06.2025 15:21 - 12.06.2025 09:00
Період кваліфікації: 12.06.2025 09:00 - 12.06.2025 09:04
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дренаж Прямий Fr 15, стеильний, з кольоровим кодуванням, термопластичний ПВХ, довжиною 530 мм.
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 2000 штука
Період постачання до 01.07.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 2 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO
Код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові
Кількість 30000 штука
Період постачання до 01.07.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 60 260.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
60 260.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.06.2025 09:04
Відповіді на вимоги 15
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"
Початкова пропозиція 63 665.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
63 665.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 15
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
Початкова пропозиція 64 713.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
64 713.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 15
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-ФАРМ ДИСТРИБЮШН"
Початкова пропозиція 66 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
66 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 15
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 67 410.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
67 410.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 15
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ПВКП ВАЛЛЕНТА"
Початкова пропозиція 67 410.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
67 410.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 15
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: db1010c568cd42c2b66a5b9f5ab63c35
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-09-008874-a-a1
Постачальник: ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Дані про підписанта Постачальника: Дюдя Олександр Сергійович, tender-med@ukr.net, +380660003110, 213510050000026001879074094, Статуту, Директор
Номер договору: 115-ЗПП
Сума договору: 60 260.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 56 317.76 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Дренаж Прямий № 15 HEMOPLAST®: 14.98000 UAH з ПДВ
Шприц 2В, 3-комп., 2 мл 23G* 1 1/4 0,6*32: 1.01000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 16.06.2025 00:00 - 31.07.2025 00:00
Дата підписання: 16.06.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Дог_115к_№115-ЗПП від 16.06.2025_Мед.вироби_ПП ТЕНДЕРМЕД.pdf
p7s
sign.p7s