• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Технічний нагляд та контроль за ремонтом інфраструктури у сфері дорожнього господарства- автомобільних доріг місцевого значення та доріг комунальної власності у місті Ужгород – Поточний ремонт по вул. Ф. Тихого за Договором підряду № 25-14/1217442 від 03.06.2025 р.

Завершена

5 212.11 UAH з ПДВ
Номер: 2928b28b67444bcda8afdc7f1271432c
Внутрішній номер закупівлі: 25532604
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-06-006467-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Тетяна Рішко +380954014694 ksepzakup@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 212.11 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд та контроль за ремонтом інфраструктури у сфері дорожнього господарства- автомобільних доріг місцевого значення та доріг комунальної власності у місті Ужгород – Поточний ремонт по вул. Ф. Тихого за Договором підряду № 25-14/1217442 від 03.06.2025 р.
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.10.2025
Місце постачання Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Ф. Тихого На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ціна пропозиції 5 212.11 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.06.2025 13:07
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 9f6092dd4fa7447fa82b374e43fe9493
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-06-006467-a-c1
Постачальник: ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Номер договору: 25-16/1217442
Сума договору: 5 212.11 UAH з ПДВ
Сума договору: 4 343.43 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 06.06.2025 13:04
Статус:
Підписаний