-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стільці) Стілець офісний
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 660 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – м. Дніпро, на адресу, яка буде вказана в рознарядці. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Завершена
412 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 062.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 062.50 UAH
Номер:
a664c3f3e982400a89479a2fe15979ca
Внутрішній номер закупівлі:
25530903
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-06-004765-a
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40081237
-
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Олійник Оксана Сергіївна 380567933546 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
412 500.00 UAH без ПДВ
Період уточнення:
06.06.2025 11:50 - 17.06.2025 00:00
Період прийому пропозицій:
06.06.2025 11:50 - 20.06.2025 20:00
Аукціон:
23.06.2025 13:22 - 23.06.2025 13:45
Період кваліфікації:
23.06.2025 13:45 - 05.08.2025 14:15
Період завантаження договору:
11.08.2025 00:00 - 21.08.2025 00:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴412 500.00 код за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стільці) Стілець офісний