-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 (CPV) : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук Lenovo LOQ 15IAX9 для військових потреб) закупівля в період воєнного стану
Завершена
33 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
2de795238439406189c4586081fc1a9c
Внутрішній номер закупівлі:
25524943
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-05-013076-a
Замовник:
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04054346
-
Адреса:
76608, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ М.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бурка Іванна Ярославівна 380342552111 grif.mvk@gmail.com http://www.mvk.if.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Задоволення нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань та правоохоронних органів на їх запит
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до п. 37 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та дововненнями). З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (далі - Особливостей). Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники у тому числі централізовані закупівельні організації здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Замовник – Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (04054346). Враховуючи (нагальну потребу у закупівлі), лист - звернення від військової частини до депутатів Івано-Франківської міської ради, рішення Івано-Франківської міської ради від 18.12.2019р. № 334-34 «Про затвердження програми розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства в м. Івано-Франківську на 2020-2025 роки», рішення Івано-Франківської міської ради від 25.02.2025 р. 31-50 «Про виділення коштів з Фонду міської ради на виконання депутатських повноважень на 2025 рік» (зі змінами), рішення Івано- Франківської міської ради від 15.12.2023р. № 220-39 «Про довгострокову Програму фінансування мобілізаційно - оборонної роботи Івано-Франківської міської ради та підтримки Збройних Сил України, Національної гвардії України, правоохоронних органів, інших, утворених відповідно до законодавства збройних формувань на 2024-2028 роки» та ПОЛОЖЕННЯ про порядок використання коштів підпрограми «Фонд міської ради на виконання депутатських повноважень» у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей.
Очікувана вартість:
33 000.00 UAH з ПДВ
Додаткова ознака:
Українська Визвольна Війна
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV) : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук Lenovo LOQ 15IAX9 для військових потреб) закупівля в період воєнного стану
Кількість
1 штука
Період постачання
до 09.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТзОВ "Оптомікс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45621131
-
Адреса:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Галицька, 121
Ціна пропозиції
33 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.06.2025 17:10
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
02600f92e6a94df3834baa7f7729b6b0
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-05-013076-a-a1
Постачальник:
ТзОВ "Оптомікс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45621131
-
Адреса:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Галицька, 121
Номер договору:
165
Сума договору:
33 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
27 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
04.06.2025 00:00 - 06.08.2025 00:00
Дата підписання:
04.06.2025 09:00
Статус:
Підписаний