• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний для друку А4 та канцтовари)

Завершена

14 080.80 UAH з ПДВ
Номер: be91fa3e1e144c9b811628727991061e
Внутрішній номер закупівлі: 25516339
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-05-004512-a   
Замовник: Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Тищенко Наталія Артурівна 380673832435 buhcnap12@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 14 080.80 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний для друку А4 та канцтовари)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 98 одиниця
Період постачання 05.06.2025 - 18.06.2025
Місце постачання 01010, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Ціна пропозиції 14 080.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.06.2025 11:31
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c88ae7aca77d41bbad2c1521eb5bba01
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-05-004512-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 20
Сума договору: 14 080.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 11 734.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 05.06.2025 11:00
Статус:
Підписаний
pdf
Протокол.pdf
pdf
Договір.pdf