-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір для друку
Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Постачання Товару проводиться Постачальником відповідно до заявки Замовника, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту подання заявки Замовником. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами електронного зв’язку. Кінцевий термін поставки товарів до 31.07.2025 року.
Завершена
49 888.20
UAH з ПДВ
Номер:
27f86c8cf2e349b5909ea09885e4f997
Внутрішній номер закупівлі:
25503014
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-04-005542-a
Замовник:
Військова частина 2138
×
-
Код ЄДРПОУ:
14321386
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Контактна особа:
Малакуцька Юлія Федорівна 380487019230 UMalakutska@dpsu.gov.ua https://dpsu.gov.ua/ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
49 888.20 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
04.06.2025 12:08 - 07.06.2025 13:00
Період кваліфікації:
07.06.2025 13:00 - 09.06.2025 08:45
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПостачання Товару проводиться Постачальником відповідно до заявки Замовника, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту подання заявки Замовником. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами електронного зв’язку. Кінцевий термін поставки товарів до 31.07.2025 року.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях15 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
335 пачка
Період постачання
до 31.07.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38295925
-
Контактна особа:
Татьяна Чернишенко +380509052388 op5@klyaksa.biz
-
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА, будинок 117
Початкова пропозиція
49 848.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
49 848.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.06.2025 08:45
Відповіді на вимоги
9
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
35879722844348a586fb2673e6375ffe
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-04-005542-a-b1
Постачальник:
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38295925
-
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА, будинок 117
Дані про підписанта Постачальника:
Чернишев Олександр Васильвича, alex@klyaksa.biz, +380503902755, 163209840000026000210354124 , статуту, директор
Номер договору:
62111/400-25
Сума договору:
49 848.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
41 848.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Папір для друку APHRODITE ,80 г/м², 500 арк., білий(6975649670027): 148.80000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
12.06.2025 00:00 - 01.12.2025 00:00
Дата підписання:
12.06.2025 00:00
Статус:
Підписаний