-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації гарячого харчування дітей таборів з денним перебуванням для комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради»
Завершена
55 860.00
UAH без ПДВ
Номер:
8ab32a1620e8432daadf5a38271679a0
Внутрішній номер закупівлі:
25475113
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-02-005311-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23252359
-
Адреса:
43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 29
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Гунчик Катерина Олександрівна 380661663307 skola13@ukr.net http://skola13.at.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року.
Відповідно до затверджених кошторисних призначень на 2025 рік існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Комунальним закладом «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Луцької міської ради» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-05-15-004365-а
23.05.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-05-15-004365-а.)
При цьому для забезпечення дітей таборів з денним перебуванням гарячим харчуванням, враховуючи те, що комбінат шкільного і студентського харчування орендує у цьому закладі харчоблок на базі якого проводиться харчування учнів пільгових категорій та з метою своєчасної закупівлі послуг з організації гарячого харчування дітей таборів з денним перебуванням комунальним закладом «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Луцької міської ради» підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі послуг в КШСХ.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби закупівлі послуг з організації гарячого харчування дітей таборів з денним перебуванням в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. ID оголошення- UA-2025-05-15-004365-а.
2. Звіт
Очікувана вартість:
55 860.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей таборів з денним перебуванням для комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради»
Кількість
798 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 29
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03565688
-
Адреса:
43010, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Дубнівська, 29
Ціна пропозиції
55 860.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.06.2025 12:27
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
790ea96e03a843b68e62ee87c62f49da
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-02-005311-a-c1
Постачальник:
КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03565688
-
Адреса:
43010, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Дубнівська, 29
Номер договору:
18/05/25
Сума договору:
55 860.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
30.05.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
30.05.2025 00:00
Статус:
Підписаний