-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний і папки-реєстратори (Код за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі 17 Договору, протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7(семи) робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 08171, Київська область, Обухівський район, село Хотів, пл. Паширова, 2.
Торги не відбулися
36 437.60
UAH з ПДВ
Номер:
3deb20593c0a4c18851652a9a37bfd82
Внутрішній номер закупівлі:
25474885
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-02-005480-a
Замовник:
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43968587
-
Адреса:
08173, Україна, Київська область, Ходосівка, вул.Мирного П., будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Єлизавета Балан 380674148005 gumftender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
36 437.60 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
02.06.2025 12:37 - 05.06.2025 07:00
Дата відміни:
05.06.2025 07:00
Причина відміни:
Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі 17 Договору, протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
282 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Папки-реєстратори
Кількість
40 штука
Період постачання
до 31.12.2025