• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

33600000-6 Фармацевтична продукція, Наркотичні та психотропні засоби, Diazepam (Діазепам)

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 20.06.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, одноразово, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати укладання цього договору. У разі, якщо строк для постачання товару з дати укладання цього договору до кінцевого строку постачання, який визначений цим договором, є меншим ніж 3 робочі дні, у такому разі постачання товару здійснюється у строк до 20.06.2025 року (включно). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: Прийом-передача та перевезення товару буде здійснюватися відповідно до Закону України від 15.02.1995 № 60/95-ВР «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» (із змінами), постанови КМУ від 13.05.2013 № 333 «Про затвердження Порядку придбання, перевезення, зберігання, відпуску, використання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладах охорони здоров’я» (із змінами), постанови КМУ від 17.04.2008 № 366 «Про затвердження Порядку перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території України та оформлення необхідних документів» (із змінами), наказу МОЗ України від 07.08.2015 № 494 «Про деякі питання придбання, перевезення, зберігання, відпуску, використання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладах охорони здоров’я» (із змінами), наказу МОЗ України від 19.07.2005 № 360 «Про затвердження Правил виписування рецептів на лікарські засоби і вироби медичного призначення, Порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, Інструкції про порядок зберігання, обліку та знищення рецептурних бланків» (із змінами). При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Транспортування товару здійснюється автотранспортом Постачальника у відповідності до Порядку перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території України та оформлення необхідних документів, затверджених постановою КМУ від 17.04.2008 № 366 «Про затвердження Порядку перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території України та оформлення необхідних документів» (із змінами). Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Отримувати товар у Постачальника дозволяється матеріально-відповідальним особам Замовника, уповноваженим письмовим наказом керівника з числа осіб, допущених наказом до роботи з наркотичними, психотропними засобами та прекурсорами і перевірених на відсутність судимості та наркозалежності згідно з Ліцензійними вимогами. Матеріально-відповідальна особа Замовника, яка отримує товар за дорученням, засвідченим підписами керівників Замовника, перевіряє найменування, дозування і кількість товару, що постачається, на відповідність найменуванню і кількості, проставленим в видаткових накладних та рахунках. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.

Завершена

260 400.00 UAH з ПДВ
Номер: 3b635f19cc974a84b5d0508d6653a5d8
Внутрішній номер закупівлі: 25464845
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-30-005649-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 260 400.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 30.05.2025 14:04 - 04.06.2025 09:00
Період кваліфікації: 04.06.2025 09:00 - 10.06.2025 11:05
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Діазепам, розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл по 2 мл
Код ДК 021:2015: 33660000-4 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Кількість 3000 штука
Період постачання до 20.06.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "Софія"
Початкова пропозиція 45 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
45 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
10.06.2025 11:04
Відповіді на вимоги 1
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
Початкова пропозиція 57 780.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
57 780.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.06.2025 11:05
Відповіді на вимоги 5
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРОСС"
Початкова пропозиція 102 720.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
102 720.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
Початкова пропозиція 199 020.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
199 020.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: d694c38bc4c9426f8256c22ef05617cb
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-30-005649-a-c2
Постачальник: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
Дані про підписанта Постачальника: Дегтяннікова Надія Вікторівна, dializmedic@gmail.com, +380970263934, UA923052990000026009006219725, Довіреності, начальник тендерного відділу
Номер договору: 111-ЗПП
Сума договору: 57 780.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 54 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Сибазон розчин д/ін. 5 мг/мл по 2 мл №10 в амп.: 19.26000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 12.06.2025 00:00 - 30.06.2025 00:00
Дата підписання: 12.06.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Дог_111к_№111-ЗПП_Наркотики_ТОВ ДІАЛІЗ МЕДИК.pdf
p7s
sign.p7s