-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля (картопля столова рання (молода), клас перший, ДСТУ 9221) для закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова
Завершена
880 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
e6214a4d637d4b31a373509f6f8746bd
Внутрішній номер закупівлі:
25452723
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-05-29-006630-a
Замовник:
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41321682
-
Адреса:
79022, Україна, Львівська область, Львів, вул.Виговського І., будинок 34
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Гнат Ірина Володимирівна 380322953206 shzosvitalviv@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
880 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
29.05.2025 13:45 - 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації:
03.06.2025 00:00 - 03.06.2025 08:34
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної та рахунку на Товар. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 робочі дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПоставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 7:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень). Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях1 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова рання (молода), клас перший, ДСТУ 9221
Кількість
16000 кілограм
Період постачання
до 05.09.2025
Місце постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка, 4а; ЗДО № 187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО № 14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО № 171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО № 154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО № 106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО № 150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО № 121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО № 55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО № 31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14; ЗДО № 96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а; ЗДО № 8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Чекушина Анна Миронівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2992810967
-
Контактна особа:
Чекушина Анна Миронівна +380938099813 nusia1981@ukr.net
-
Адреса:
79037, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Творча 14 квартира 21
Початкова пропозиція
872 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
872 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.06.2025 08:34
Відповіді на вимоги
1
Документи
1
Скарги
0
Контракти
Номер:
ddb1bccc506547e6abe4ede96027f157
Ідентифікатор договору:
UA-2025-05-29-006630-a-c1
Постачальник:
ФОП Чекушина Анна Миронівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2992810967
-
Адреса:
79037, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Творча 14 квартира 21
Номер договору:
81/2025
Сума договору:
872 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Картопля столова рання (молода), клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг: 54.50000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
06.06.2025 00:00 - 31.12.2025 02:00
Дата підписання:
06.06.2025 00:00
Статус:
Підписаний