• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Виноградівської районної лікарні по вул.Лікарняній,13 м.Виноградів

Завершена

1 870 636.80 UAH з ПДВ
Номер: 73b0611a8f3f48ddbae794b7d39080d7
Внутрішній номер закупівлі: 2544284
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-26-000134-c   
Замовник: ДП "Виноградівська районна лікарня"
Контактна особа: Кедик Романа +30314323663 medik1@meta.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Умова застосування: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування: Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників ,при цьому предмет закупівлі ,його технічні та якісні характеристики ,а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог ,що були визначені замовником у тендерній документації.
Очікувана вартість: 1 870 636.80 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
капітальний ремонт приміщень приймального відділення Виноградівської районної лікарні по вул.Лікарняній ,13 м.Виноградів
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 штуки
Період постачання 06.11.2018 - 15.12.2018
Місце постачання 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградів, Лікарняна,13 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТУНА-ІРШАВА"

Оскарження: 26.10.2018 09:21 - 05.11.2018 23:00
Ціна пропозиції 1 870 634.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.10.2018 09:30
Документи 4
Скарги 0

Контракти

Номер: acdf5d131fe54834b778f339953da17d
Ідентифікатор договору: UA-2018-10-26-000134-c-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТУНА-ІРШАВА"
Номер договору: 344
Сума договору: 1 870 634.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.11.2018 00:00 - 15.12.2018 00:00
Дата підписання: 06.11.2018 12:00
Статус:
Підписаний
doc
виконаних робіт.doc
doc
виступає перед Замовником як генеральний підрядник.doc
doc
ДОГОВІР.doc
doc
Підрядник гарантує якість закінчення робіт і змонтованих кон...
doc
Проектна документація розробляється та затверджується...
doc
третіх осіб.doc
doc
чистоту на будівельному майданчику.doc
p7s
sign.p7s