• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Канцтовари

1. Умови оплати: по факту поставки кожної партії Товару протягом 30 календарних днів. 2. Адреси складів Вантажоотримувачів (місце та кількість поставки товару) та контакти відповідальних осіб за отримання Товару викладено у Таблиці 2 цього Додатку. 3. Вимоги до товару: Товар є неушкодженим. Товар, який постачається є новим, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар (упаковка) містить інформацію відповідно до стандартів виробника, яка надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва. 4. Вимоги до тари та упаковки: Тара (упаковка) забезпечує повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна. 5. Вимоги до транспортування: транспортування таким видом транспорту, що відповідає правилам перевезення, умовам навантаження та кріплення вантажів, що діють для певного виду транспорту, із забезпеченням захисту виробів від пошкодження та атмосферних впливів, цілісності пакування та якості виробів. При транспортуванні та зберіганні виробів прийняті заходи для захисту їх від механічних пошкоджень, дії атмосферних опадів та теплової дії (прилади опалювання, пряме сонячне проміння). Транспортування та зберігання виробів згідно з інструкцією виробника. 6. Рік виготовлення товару: не більше 12 місяців на дату поставки. Терміни та умови зберігання Товару не порушені 7. Строк поставки Товару: 30 днів з моменту підписання договору. 8. Гарантійний строк (термін) на товар становить ___________ місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). (постачальник зазначає самостійно, але не менше 12 місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) 9. Перелік документів, що надаються при постачанні кожної партії Товару: - Документ що підтверджує якість на Товар, що поставляється, в разі якщо такий передбачений виробником на даний тип продукції запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості та/або інструкцію з експлуатацією тощо). - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ), якщо такий передбачений на даний вид продукції. 10. Умови поставки (ІНКОТЕРМС - 2020р.): DDP склади вантажоотримувачів. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення включені в ціну товару. Ціна за одиницю Товару включає витрати на завантажувальні та розвантажувальні роботи.

Завершена

672 311.95 UAH без ПДВ
Номер: b2c5ba52eae24b88829d2beace8f554f
Внутрішній номер закупівлі: 25404624
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-26-001207-a   
Замовник: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРНАФТА"
Контактна особа: Тетяна Лобода +380504143452 tetiana.loboda@ukrnafta.com http://www.ukrnafta.com/ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 672 311.95 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 26.05.2025 09:49 - 30.05.2025 10:00
Період кваліфікації: 30.05.2025 10:00 - 30.05.2025 10:19
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 9725 штука
Період постачання до 07.07.2025
Місце постачання
Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2395 штука
Період постачання до 07.07.2025
Місце постачання
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2705 пачка
Період постачання до 07.07.2025
Місце постачання
Скріпки металеві 25мм, круглі, оцинковані, 100шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2615 пачка
Період постачання до 07.07.2025
Місце постачання
Клейка стрічка канцелярська одностороння, 12мм х 30м, 38-40мкм, прозора
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 570 штука
Період постачання до 07.07.2025
Місце постачання
Клейкі стрічки канцелярські 45ммx100м, 30мкм, прозорі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1580 штука
Період постачання до 07.07.2025
Місце постачання
Клей ПВА 100мл, кришка-дозатор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2398 штука
Період постачання до 07.07.2025
Місце постачання
Гумки для банкнот 500г
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4385 пачка
Період постачання до 07.07.2025
Місце постачання
Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1812 штука
Період постачання до 07.07.2025
Місце постачання
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2685 штука
Період постачання до 07.07.2025
Місце постачання

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ"
Початкова пропозиція 544 949.75 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
544 949.75 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.05.2025 10:19
Відповіді на вимоги 48
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "АСТЕОН"
Початкова пропозиція 549 955.25 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
549 955.25 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 48
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
Початкова пропозиція 568 244.40 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
568 244.40 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 48
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
Початкова пропозиція 586 517.30 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
586 517.30 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 48
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "Бумвест"
Початкова пропозиція 587 888.25 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
587 888.25 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 48
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 600 878.15 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
600 878.15 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 48
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Початкова пропозиція 606 835.25 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
606 835.25 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 48
Документи 2
Скарги 0
ТОВ Офіс Канцелярія
Початкова пропозиція 644 577.77 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
644 577.77 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 650 881.90 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
650 881.90 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 48
Документи 2
Скарги 0
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 670 690.25 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
670 690.25 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 48
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 80fe3de7f04744fabf57b7ab5fdaca70
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-26-001207-a-b1
Постачальник: ТОВ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ"
Номер договору: 13/2901-МТР/25
Сума договору: 653 939.70 UAH з ПДВ
Сума договору: 544 949.75 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Ручка масляна BUROMAX LINEA (BM.8362-01): 1.44000 UAH з ПДВ
Олівець графітний BUROMAX JOBMAX (BM.8515) 190мм, з гумкою: 1.02000 UAH з ПДВ
Скоби для степлера BUROMAX (BM.4402), №24/6, 1000шт.: 3.76000 UAH з ПДВ
Скріпки BUROMAX (BM.5022) 25 мм, круглі, оцинковані, 100 шт.: 3.55000 UAH з ПДВ
Клейка стрічка BUROMAX 12*30м прозора (BM.7116-01): 2.26000 UAH з ПДВ
Клейка стрічка BUROMAX 48*100м прозора (BM.7032-00): 18.03000 UAH з ПДВ
Клей ПВА BUROMAX, 100 мл, кришка-дозатор BM.4832: 7.26000 UAH з ПДВ
Buromax (BM.5504): 63.62000 UAH з ПДВ
Папка-реєстратор BUROMAX LUX JOBMAX (BM.3011-02c) А4, 70/75 мм (внутр./зовн.), синя: 36.06000 UAH з ПДВ
Файли для документів BUROMAX (BM.3805-у): 43.78000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 04.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 04.06.2025 13:31
Статус:
Виконаний
pdf
Продовження укладення договору.pdf
p7s
sign.p7s