• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

03210000-6 Зернові культури та картопля, Бульба картоплі

Строк постачання товару – з дати підписання договору до 26.12.2025 року (включно). Постачання проводиться Постачальником протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)) у робочі дні з 09:00 до 12:00 години згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності до технічної специфікації (додаток № 1.1) до специфікації, автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб, будь яким зручним для Замовника способом (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)). Про кожну поставку товару Постачальник зобов’язаний повідомити Замовника завчасно (в телефонному режимі) в іншому випадку товар не буде прийнятий Замовником, та буде повернутий Постачальнику. Місце постачання товару: Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару, яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. У випадку ненадання документів, що підтверджують якість, Замовник має право відмовитись від прийняття товару Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться у місці прийому (зважування) товару на складі харчоблоку КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. У випадку виявлення порчі, недостачі Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника протягом 24 годин після приймання товару з наступним оформленням претензії в 5-ти денний термін. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника

Завершена

1 873 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 07b7dddb88b14ae28ec0f4b63b6e99c6
Внутрішній номер закупівлі: 25404272
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-26-000877-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Приходько Олена Геннадіївна 380562339500 tender.dnepr.po@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 873 800.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 26.05.2025 09:30 - 29.05.2025 09:00
Період кваліфікації: 29.05.2025 09:00 - 29.05.2025 09:28
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 60000 кілограм
Період постачання до 26.12.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ФУД СІТІ КР"
Початкова пропозиція 1 360 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 360 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.05.2025 09:28
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ФОП "Волкова Марина Павлівна"
Початкова пропозиція 1 500 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 500 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБС ПЛЮС"
Початкова пропозиція 1 666 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 666 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ВТК ПЛЮС"
Початкова пропозиція 1 800 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 800 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДУКТЛАЙН"
Початкова пропозиція 1 800 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 800 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 1
Скарги 0
ФОП "КИСЕЛЬОВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Початкова пропозиція 1 800 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 800 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ЦИРЮТА ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
Початкова пропозиція 1 820 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 820 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АЛЕКС ПРОФІ"
Початкова пропозиція 1 860 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 860 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ФОП "АЛЕКСЄЄВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"
Початкова пропозиція 1 863 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 863 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 7585eb7843cd46dd887326de3ead6749
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-26-000877-a-b1
Постачальник: ТОВ "ФУД СІТІ КР"
Дані про підписанта Постачальника: Москаленко Костянтин Володимирович, fudsitikr@gmail.com, +380963855488, UA173052990000026005030405833, модельного статуту, директор
Номер договору: 107-ЗПП
Сума договору: 1 360 800.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг: 22.68000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 03.06.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Дог ТОВ ФУД СІТІ КР_№107-ЗППвід03.06.25(бул.картоплі).pdf
p7s
sign.p7s