• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний А4, 80г/м2, 500 аркушів (код ДК 021:2015-30197630-1–папір для друку) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснюється закупівля товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника. Місце поставки: вул. Словацького, 3, м. Луцьк, 43025. Умови оплати: 100% після оплата протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання договору та на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку, видаткової накладної Постачальника. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами: видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; сертифікати (або декларації) відповідності, тощо. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару.

Завершена

100 800.00 UAH з ПДВ
Номер: a26865c6e48e46e884683027ca5185bf
Внутрішній номер закупівлі: 25386573
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-22-011493-a   
Замовник: Волинський окружний адміністративний суд
Контактна особа: Черничинець Ірина Валеріївна +380332280794 tender@adm.vl.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 100 800.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 22.05.2025 15:56 - 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації: 27.05.2025 00:00 - 27.05.2025 09:31
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, 80 г/м², СIE 170%, 110 мкм, 95%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 пачка
Період постачання до 31.08.2025
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Словацького, 3 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ПАПІР СЕРВІС"
Початкова пропозиція 71 820.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
71 820.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.05.2025 09:31
Відповіді на вимоги 7
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 73 920.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
73 920.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 75 690.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
75 690.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ФОП БИЧКОВСЬКА ІННА МИКОЛАЇВНА
Початкова пропозиція 78 805.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
78 805.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 1
Скарги 0
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
Початкова пропозиція 83 040.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
83 040.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 83 760.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
83 760.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 7223e9b72b51416a844daa89c05cb947
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-22-011493-a-b1
Постачальник: ТОВ "ПАПІР СЕРВІС"
Дані про підписанта Постачальника: Радійовський Ігор Богданович, igor_r1987@ukr.net, +380977950080, UA623052990000026004000704918, статуту, Директор
Номер договору: 51
Сума договору: 71 820.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 59 850.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір MM A4 360 EXCELLENT: 119.70000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 30.05.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 30.05.2025 00:00
Статус:
Підписаний
договір
p7s
sign.p7s