• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

підставка-орган.канц.метал.срібл.2117-03-А.AXENT степлер пласт. 24/6-26/6.20арк.48мм.4033 Norma реєстратор DELTA A4 7.5см.РР D1714 Axent реєстратор DELTA A4 5см.РР D1714 Axent маркер текстовий 1-5мм.коль в ас-ті 210 Scholz папір для нотаток блок 90*90*1000арк білий неклеєн інд.уп.kr-1311 KROK зошит робочий А-4 48 арк. офсет.Бріск папка для паперів на зав"язках 0,3 006 олівець пр.графіт трикул. з гумкою НВ Grip-rite 9001E-12 CB MARCO Папка А-4 проз. на кноп.180 мкн.03500 SCHOLZ

Завершена

4 975.00 UAH без ПДВ
Номер: 46d7cc0ac97341ae8db93d4761af4aad
Внутрішній номер закупівлі: 25354735
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-20-009396-a   
Замовник: Комунальний заклад "Центр надання соціальних послуг" Великобудищанської сільської ради
Контактна особа: Валентина Золотоверх +380661469401 kzcentr.velbud@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 975.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
підставка-орган.канц.метал.срібл.2117-03-А.AXENT
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 20.03.2025 - 21.03.2025
Місце постачання
степлер пласт. 24/6-26/6.20арк.48мм.4033 Norma
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 20.03.2025 - 21.03.2025
Місце постачання
реєстратор DELTA A4 7.5см.РР D1714 Axent
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 16 штука
Період постачання 20.03.2025 - 21.03.2025
Місце постачання
реєстратор DELTA A4 5см.РР D1714 Axent
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штука
Період постачання 20.03.2025 - 21.03.2025
Місце постачання
маркер текстовий 1-5мм.коль в ас-ті 210 Scholz
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штука
Період постачання 20.03.2025 - 21.03.2025
Місце постачання
папір для нотаток блок 90*90*1000арк білий неклеєн інд.уп.kr-1311 KROK
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання 20.03.2025 - 21.03.2025
Місце постачання
зошит робочий А-4 48 арк. офсет.Бріск
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання 20.03.2025 - 21.03.2025
Місце постачання
папка для паперів на зав"язках 0,3 006
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання 20.03.2025 - 21.03.2025
Місце постачання
олівець пр.графіт трикул. з гумкою НВ Grip-rite 9001E-12 CB MARCO
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання 20.03.2025 - 31.03.2025
Місце постачання
Папка А-4 проз. на кноп.180 мкн.03500 SCHOLZ
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання 20.03.2025 - 21.03.2025
Місце постачання

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
МИНКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Ціна пропозиції 4 975.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.05.2025 14:46
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 08d84e9a359b450eba7741ba3172d243
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-20-009396-a-a1
Постачальник: МИНКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Номер договору: 1
Сума договору: 4 975.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 20.03.2025 14:40
Статус:
Підписаний