-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Тренажер зовнішнього автоматичного дефібрилятора; Тренажер для проведення серцево-легеневої реанімації.
1. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає вимогам державних стандартів та/або технічним умовам, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. 2. Постачальник разом з договором зобов’язується передати Замовнику документи передбачені Додатком 2 до Договору. 3. Постачальник здійснює поставку товарів тільки дозволених до застосування на території України. 4. У разі виявлення дефектів/недоліків у Товарі Представник Замовника складає Акт про виявлені дефекти/недоліки та направляє його Постачальнику у спосіб, визначений в Договорі. Постачальник зобов’язаний підписати такий Акт протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання, а у разі відмови від підписання такого акта – у цей же строк надіслати Замовнику обґрунтовані письмові заперечення. 5. У разі виявлення Представником Замовника дефектів/недоліків у Товарі чи його частині, що стосуються його кількості, асортименту, комплектності/комплекту, Постачальник зобов’язаний за свій рахунок і своїми силами, у порядку та строки, узгоджені із Замовником, але не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Акту про виявлені дефекти/недоліки, за погодженням із Замовником: - замінити такий Товар чи його відповідну частину на Товар, що відповідає умовам цього Договору, Додатків до нього до нього або - безоплатно усунути дефекти/недоліки Товару чи його відповідної частини або - повернути Замовнику сплачені за Товар грошові кошти. 6. Постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування. 7. Товар повинен бути упакований Постачальником, таким чином, щоб виключити пошкодження або його знищення, на період від передачі до прийняття Товару Замовником. Упакування, в якому відвантажується Товар, повинно забезпечувати його цілісність при транспортуванні. 8. Факт передачі Постачальником та прийняття Представником Замовника Товару, підтверджується видатковою накладною за підписами із зазначенням прізвищ та ініціалів уповноважених осіб Сторін. 9. Право власності на Товар та ризик випадкового зникнення, знищення, пошкодження (псування) останнього переходить від Постачальника до Замовника з моменту прийняття Представником Замовника Товару та його належного встановлення і налаштування Постачальником, що підтверджується підписаними видатковими накладними на поставлений Товар. 10. Постачальник гарантує якість Товару у цілому. Гарантійний строк на комплектуючі та складові частини Товару в будь-якому випадку вважається рівним гарантійному строку на Товар в цілому, окрім випадків, коли гарантійний строк на окремий комплектуючий виріб Товару більший за гарантійний строк самого Товару, в цьому випадку застосовується збільшений гарантійний строк до такого комплектуючого виробу. 11. Гарантійний строк на Товар складає 12 місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної. 12. Якість Товару, що є предметом даного Договору, підтверджується завіреними Постачальником документами інформація про які внесена до Реєстру документів якості (Додаток 2 до Договору), що додається до цього Договору і є його невід'ємною частиною.
-
Код ЄДРПОУ:
43197409
-
Адреса:
12110, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, смт Іршанськ, вул. Гулія, буд. 7
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
- Подіяпоставка товару
- Опис1. Оплата здійснюється у безготівковому порядку, шляхом переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати отримання Товару Замовником. Підставою для оплати є видаткова накладна. 2. Моментом оплати поставленого Товару є дата списання коштів з відповідного рахунку Замовника. 3. Замовник здійснює розрахунки за фактично отриманий Товар або партію Товару з дати отримання його отримання та підписання Сторонами видаткової накладної. 4. Платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що звичайно ставиться до змісту і форми таких документів.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях90 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
3318709503
-
Контактна особа:
Ганна Трінька 380961377057 beautyannaua@gmail.com
-
Адреса:
48431, Україна, Тернопільська область, Трибухівці, Поперечки, 13
-
Код ЄДРПОУ:
3309013546
-
Контактна особа:
Веліченко Ірина 380668384737 vershunaplus@gmail.com
-
Адреса:
04128, Україна, м. Київ, вул. Мрії, будинок 7-б, квартира 21
-
Код ЄДРПОУ:
42831727
-
Контактна особа:
Юлія Бондаренко +380507461060 tovdidosvita@gmail.com
-
Адреса:
02098, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ШУМСЬКОГО будинок 1А офіс 203
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
3309013546
-
Адреса:
04128, Україна, м. Київ, вул. Мрії, будинок 7-б, квартира 21
Тренажер для проведення серцево-легеневої реанімації, торс дорослого, без електроніки: 15 000.00000 UAH з ПДВ