• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Ремонт теплових мереж на об'єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району

Завершена

3 687 887.95 UAH з ПДВ
Номер: 9bd57efe69a84b5bb94762b042da0ad6
Внутрішній номер закупівлі: 25296367
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-005451-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
Контактна особа: Група з публічних закупівель 380502278896 KPTSTENDER@UKR.NET http://www.kpts.dp.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03342184. 3. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Квітки Цісик , 9. 4. Вид предмета закупівлі: роботи 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Ремонт теплових мереж на об’єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району для підготовки теплових мереж до опалювального сезону 2025-2026рр. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1робота 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: центральний склад, провулок Цісик Квітки , 9, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025р. 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): післяоплата, з відстрочкою платежів до 180 календарних днів з дня підписання актів. 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІННОВАЦІЇ ПРОЕКТ". 12. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 42502088 13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 49130, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Березинська, будинок 7. 14. Ціна договору: 3 687 887,95 грн. (три мільйона шістсот вісімдесят сім тисяч вісімсот вісімдесят сім гривень 95 копійок), в тому числі ПДВ 614 647,99 грн. (шістсот чотирнадцять тисяч шістсот сорок сім гривень 99 копійок). 15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;». 16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей: На виконання службової записки начальника ВТВ від 05.05.2025 за № 3410 потрібно здійснити закупівлю ремонту теплових мереж на об’єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району для підготовки теплових мереж до опалювального сезону 2025-2026рр. 17 січня 2025 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями для закупівлі ремонту теплових мереж на об’єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ) № UA -2025-03-17-012612-а на суму 3 777 478,97 грн. (три мільйона сімсот сімдесят сім тисяч чотириста сімдесят вісім гривень 97 копійок) з ПДВ. Проте автоматично процедуру відмінено у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій. У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі ремонту теплових мереж на об’єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району для підготовки теплових мереж до опалювального сезону 2025-2026рр. Згідно п. 6 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю ремонту теплових мереж на об’єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району для підготовки теплових мереж до опалювального сезону 2025-2026рр. шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Очікувана вартість: 3 687 887.95 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ремонт теплових мереж на об'єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району
Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ"
Ціна пропозиції 3 687 887.95 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.05.2025 11:58
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d8a77c34602f484f8d8242f4908a9455
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-14-005451-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ"
Номер договору: 238-25
Сума договору: 3 687 887.95 UAH з ПДВ
Сума договору: 3 073 239.96 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 13.05.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
договір 238-25.pdf
pdf
договір 238-25 від 13.05.2025 word.pdf