• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний А4, 80г/м2, 500 аркушів ( код ДК 021:2015-30197630-1 –папір для друку) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне )

Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснюється закупівля товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника. Місце поставки: вул. Словацького, 3, м. Луцьк, 43025. Умови оплати: 100% після оплата протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання договору та на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку, видаткової накладної Постачальника. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами: видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; сертифікати (або декларації) відповідності, тощо. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару.

Торги відмінено

623 094.00 UAH з ПДВ
Номер: 83ae0b0074f74219b1a7e28cd39295e4
Внутрішній номер закупівлі: 25294285
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-003439-a   
Замовник: Волинський окружний адміністративний суд
Контактна особа: Черничинець Ірина Валеріївна +380332280794 tender@adm.vl.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 623 094.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 14.05.2025 10:57 - 19.05.2025 08:00
Період кваліфікації: 19.05.2025 08:00 - 19.05.2025 10:37
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2900 пачка
Період постачання до 31.08.2025
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Словацького, 3 На карті

Інформація про скасування

Номер: d85c6a23d15e483fb7cdb6a4eea10d60
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Під час проведення запиту пропозицій постачальників щодо закупівлі: Папір офісний А4, 80г/м2, 500 аркушів (код ДК 021:2015-30197630-1–папір для друку) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (далі — Закупівля) учасник-переможець, якого електронна система визначила автоматично, ФОП Гуменюк Світлана Борисівна запропонував для постачання товар, технічні характеристики якого не відповідають заявленим потребам замовника та технічним характеристикам визначеним в профілі оголошення закупівлі. Тому уповноважена особа приймає рішення про відміну запиту пропозицій постачальників на підставі підпункту 1 пункту 65 Порядку №822 – відсутність потреби у товарі, який не відповідає технічним характеристикам, які були зазначені в оголошенні запиту пропозиції постачальників.
Дата опублікування: 21.05.2025 11:44
Дата виконання: 21.05.2025 11:44
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП ГУМЕНЮК СВІТЛАНА БОРИСІВНА
Початкова пропозиція 386 280.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
386 280.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.05.2025 10:37
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 388 542.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
388 542.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 424 386.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
424 386.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ПАПІР СЕРВІС"
Початкова пропозиція 424 734.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
424 734.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"
Початкова пропозиція 430 824.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
430 824.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ЄГОРОВА ОКСАНА ВАСИЛІВНА"
Початкова пропозиція 472 410.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
472 410.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 475 020.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
475 020.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
Початкова пропозиція 486 678.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
486 678.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0