• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Канцелярські товари різні

Запит пропозицій постачальників застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.

Завершена

8 369.25 UAH з ПДВ
Номер: 1190a60ce8e94e56bca5043dc9ffc798
Внутрішній номер закупівлі: 25290140
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-13-014211-a   
Замовник: Військова частина А4942
Контактна особа: Бондар Ірина 380673073843 zakupivli_a4942@post.mil.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 8 369.25 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 13.05.2025 17:49 - 16.05.2025 00:00
Період кваліфікації: 16.05.2025 00:00 - 19.05.2025 18:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Скріпки канцелярські
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 пачка
Період постачання до 10.06.2025
Місце постачання Україна, Черкаська область, Черкаси На карті
Файли для документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 10.06.2025
Місце постачання Україна, Черкаська область, Черкаси На карті
Затискачі для паперів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 10.06.2025
Місце постачання Україна, Черкаська область, Черкаси На карті
Закладки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 10.06.2025
Місце постачання Україна, Черкаська область, Черкаси На карті
Підстругачки для олівців
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 10.06.2025
Місце постачання Україна, Черкаська область, Черкаси На карті
Лотки для паперів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 10.06.2025
Місце постачання Україна, Черкаська область, Черкаси На карті
Індекс-розділювачі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 10.06.2025
Місце постачання Україна, Черкаська область, Черкаси На карті
Клейка стрічка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 10.06.2025
Місце постачання Україна, Черкаська область, Черкаси На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 4 065.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 065.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.05.2025 18:00
Відповіді на вимоги 32
Документи 3
Пропозиція
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Початкова пропозиція 5 011.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 011.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 32
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 5 582.70 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 582.70 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 32
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "АСТЕОН"
Початкова пропозиція 5 683.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 683.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 32
Документи 2
Пропозиція
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
Початкова пропозиція 6 887.10 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 887.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 32
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 8208d5e52fc046699381bfdbc1de8274
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-13-014211-a-a1
Постачальник: ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Дані про підписанта Постачальника: Бердник Віталій Анатолійович, berdnik.076@gmail.com, 380971006677, UA743348510000000002600439007, Витягу з ЄДР ЮО та ФОП, ФОП
Номер договору: 82
Сума договору: 4 065.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Скріпки KLERK (KL1800) 25 мм, круглі, 100 шт.: 6.00000 UAH без ПДВ
Файли для документів ОФІС ЦЕНТР А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі, 100 шт.: 75.00000 UAH без ПДВ
Затискачі для паперів OFFICE PRODUCTS, 19 мм., 12 шт. в пачці. чорні: 8.00000 UAH без ПДВ
Закладки пластикові Axent Delta D2450-01 12х45 мм, 125 штук, неонового кольору: 9.00000 UAH без ПДВ
Підстругачка для олівців KLERK 1 отв., з контейнером (KL889), асорті: 1.50000 UAH без ПДВ
Лоток для паперів КІП горизонтальний пластик прозорий (ЛГ-04проз.): 70.00000 UAH без ПДВ
Індекс-розділювач Buromax Jobmax, А4, алфавітний, пластиковий, А-Я, кольоровий: 50.00000 UAH без ПДВ
Стрiчка клейка пакувальна Axent 3041-01-A, 48 мм х 50 ярд, 45 мкм, прозора: 12.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 21.05.2025 11:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 82.pdf
p7s
sign.p7s