-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Бланки, реєстраційні журнали
Завершена
44 325.00
UAH з ПДВ
Номер:
aecce7e55fd3488c985acdbef4415da7
Внутрішній номер закупівлі:
25272702
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-05-12-011155-a
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04052531
-
Адреса:
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Ігнатенко Ганна Сергіївна 380979403706 ignatenko19861402@ukr.net http://www.zhrkrog.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
44 325.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Журнал оперативної інформації щодо звернень мешканців Покровського району
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації звернень громадян, що перебувають на контролі служби відповідальних чергових виконкому Покровської районної в місті ради
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал обліку скарг, заяв служби відповідальних чергових виконкому Покровської районної в місті ради
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Рішення районної в місті ради"
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Рішення виконавчого комітету районної в місті ради"
Кількість
5000 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Розпорядження голови районної в місті ради"
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Реєстр на розсилку"
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Для резолюції"
Кількість
8000 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал обліку видачі єдиних квитків для дітей-сиріт, які залишилися без піклування батьків
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Книга, відомості розподілу, надходжень і видачі путівок у дитячі оздоровчі табори
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації нещасних випадків, що сталися із здобувачами освіти під час освітнього процесу у закладах освіти Покровського району
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації нещасних випадків, що сталися у побуті із здобувачами освіти закладів освіти Покровського району
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Типова форма №П-2 "Особова картка працівника"
Кількість
30 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Особова картка форма №П-2ДС"
Кількість
30 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Автобіографія з Додатком 1 до особової картки №П-2ДС"
Кількість
30 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Доповнення до особової картки по обліку кадрів"
Кількість
30 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Реєстраційний журнал вхідних документів
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Реєстраційний журнал вихідних документів
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Реєстраційний журнал прийому громадян
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Реєстраційний журнал прийому громадян завідувачем відділу
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Реєстраційний журнал телефонограм
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Реєстраційний журнал телефонограм
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Реєстраційний журнал ВІЗА
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Реєстраційні картки, електронні бази даних пропозицій заяв, скарг громадян
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал ознайомлення співробітників
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Реєстраційний журнал ознайомлення працівників відділу із законодавчими та нормативними актами, що надходять до відділу
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Книга складського обліку
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Книга обліку теплової енергії
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій"
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги"
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заява про згоду отримувати соціальні послуги"
Кількість
100 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заява про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам"
Кількість
1500 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Особовий рахунок"
Кількість
4000 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Висновок про результати комплексного вивчення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг"
Кількість
250 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Акт обстеження матеріально-побутових умов"
Кількість
3000 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Показники, за якими здійснюється комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг"
Кількість
250 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заява про надання одноразової матеріальної допомоги"
Кількість
800 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заява на отримання одноразової матеріальної допомоги на витратні матеріали та лікарські засоби"
Кількість
150 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заява на отримання одноразової матеріальної допомоги для дитини з інвалідністю (забезпечення її підгузками)"
Кількість
150 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заява про забезпечення засобом реабілітації (виплату компенсації)"
Кількість
200 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заява про заміну засобу реабілітації"
Кількість
500 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заявка про намір забезпечення допоміжними засобами для особистої гігієни, допоміжними засобами для особистої рухомості, переміщення та підйому, засобами для пересування, меблями, оснащенням"
Кількість
500 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заява для отримання одноразової матеріальної допомоги, як особі з інвалідністю з дитинства"
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заява на отримання матеріальної допомоги, від міста"
Кількість
3000 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Заява про призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка"
Кількість
300 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Бланк "Шкала оцінки можливості виконання складних дій"
Кількість
250 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації вихідних документів
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації вхідних документів
Кількість
3 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для надання одноразової матеріальної допомоги дитям хворим на цукровий діабет 1 типу, інсулінозалежним, для забезпечення витратними матеріалами й лікарськими засобами
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для надання одноразової матеріальної допомоги дітям з інвалідністю, які потребують забезпечення підгузками
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для надання одноразової матеріальної допомоги дітям з інвалідністю та онкохворим дітям, хвороба яких перебуває в стадії ремісії
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації заяв про направлення дитини з інвалідністю до реабілітаційної установи для отримання реабілітаційних послуг
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації заяв (документів) про надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям району
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації заяв про надання послуг з комплексної реабілітації (абілітації)
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал видачі довідок та повідомлень
Кількість
10 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації прийнятих рішень
Кількість
22 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал реєстрації актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/ фактичного місця проживання особи
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Журнал обліку дітей, які підлягають усиновленню
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Книга обліку дітей, усиновлених вітчимом або мачухою служби у справах дітей виконкому Покровської районної в місті ради
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Реєстраційний журнал прийому громадян начальником служби
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Реєстраційний журнал вихідних документів
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Звернення (пропозиції, заяви, скарги) громадян особистого та другорядного характеру та документи (листи, довідки) з їх розгляду
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Книга первинного обліку дітей, які залишилися без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Облік нерухомого майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Комунальне підприємство «Покровська друкарня» Криворізької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
31550265
-
Контактна особа:
Кубська Лілія Сергіївна 0960623180
-
Адреса:
50053, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Караманиць Федора
Ціна пропозиції
44 325.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.05.2025 15:42
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
de054445ecd6470eb78c65ea7dbb15b5
Ідентифікатор договору:
UA-2025-05-12-011155-a-c1
Постачальник:
Комунальне підприємство «Покровська друкарня» Криворізької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
31550265
-
Адреса:
50053, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Караманиць Федора
Номер договору:
71
Сума договору:
44 325.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
36 937.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Журнал оперативної інформації щодо звернень мешканців Покровського району: 360.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації звернень громадян, що перебувають на контролі служби відповідальних чергових виконкому Покровської районної в місті ради: 360.00000 UAH з ПДВ
Журнал обліку скарг, заяв служби відповідальних чергових виконкому Покровської районної в місті ради: 360.00000 UAH з ПДВ
Бланк "Рішення районної в місті ради": 0.72000 UAH з ПДВ
Бланк "Рішення виконавчого комітету районної в місті ради": 0.60000 UAH з ПДВ
Бланк "Розпорядження голови районної в місті ради": 0.72000 UAH з ПДВ
Бланк "Реєстр на розсилку": 0.36000 UAH з ПДВ
Бланк "Для резолюції": 0.18000 UAH з ПДВ
Журнал обліку видачі єдиних квитків для дітей-сиріт, які залишилися без піклування батьків: 192.00000 UAH з ПДВ
Книга, відомості розподілу, надходжень і видачі путівок у дитячі оздоровчі табори: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації нещасних випадків, що сталися із здобувачами освіти під час освітнього процесу у закладах освіти Покровського району: 160.80000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації нещасних випадків, що сталися у побуті із здобувачами освіти закладів освіти Покровського району: 192.00000 UAH з ПДВ
Бланк "Типова форма №П-2 "Особова картка працівника": 3.60000 UAH з ПДВ
Бланк "Особова картка форма №П-2ДС": 3.60000 UAH з ПДВ
Бланк "Автобіографія з Додатком 1 до особової картки №П-2ДС": 3.60000 UAH з ПДВ
Бланк "Доповнення до особової картки по обліку кадрів": 2.40000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал вхідних документів: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал вихідних документів: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал прийому громадян: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал прийому громадян завідувачем відділу: 160.80000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал телефонограм: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал телефонограм: 160.80000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал ВІЗА: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційні картки, електронні бази даних пропозицій заяв, скарг громадян: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал ознайомлення співробітників: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал ознайомлення працівників відділу із законодавчими та нормативними актами, що надходять до відділу: 186.00000 UAH з ПДВ
Книга складського обліку: 192.00000 UAH з ПДВ
Книга обліку теплової енергії: 192.00000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій": 0.72000 UAH з ПДВ
Бланк "Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги": 0.72000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про згоду отримувати соціальні послуги": 1.50000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам": 0.66000 UAH з ПДВ
Бланк "Особовий рахунок": 3.00000 UAH з ПДВ
Бланк "Висновок про результати комплексного вивчення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг": 0.48000 UAH з ПДВ
Бланк "Акт обстеження матеріально-побутових умов": 0.42000 UAH з ПДВ
Бланк "Показники, за якими здійснюється комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг": 1.86000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про надання одноразової матеріальної допомоги": 0.72000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява на отримання одноразової матеріальної допомоги на витратні матеріали та лікарські засоби": 1.26000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява на отримання одноразової матеріальної допомоги для дитини з інвалідністю (забезпечення її підгузками)": 1.26000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про забезпечення засобом реабілітації (виплату компенсації)": 0.96000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про заміну засобу реабілітації": 0.78000 UAH з ПДВ
Бланк "Заявка про намір забезпечення допоміжними засобами для особистої гігієни, допоміжними засобами для особистої рухомості, переміщення та підйому, засобами для пересування, меблями, оснащенням": 0.78000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява для отримання одноразової матеріальної допомоги, як особі з інвалідністю з дитинства": 0.48000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява на отримання матеріальної допомоги, від міста": 0.42000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка": 0.84000 UAH з ПДВ
Бланк "Шкала оцінки можливості виконання складних дій": 0.66000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці: 63.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці: 63.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вихідних документів: 304.20000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів: 304.20000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для надання одноразової матеріальної допомоги дитям хворим на цукровий діабет 1 типу, інсулінозалежним, для забезпечення витратними матеріалами й лікарськими засобами: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для надання одноразової матеріальної допомоги дітям з інвалідністю, які потребують забезпечення підгузками: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для надання одноразової матеріальної допомоги дітям з інвалідністю та онкохворим дітям, хвороба яких перебуває в стадії ремісії: 304.20000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації заяв про направлення дитини з інвалідністю до реабілітаційної установи для отримання реабілітаційних послуг: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації заяв (документів) про надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям району: 304.20000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації заяв про надання послуг з комплексної реабілітації (абілітації): 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал видачі довідок та повідомлень: 270.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації прийнятих рішень: 138.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/ фактичного місця проживання особи: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал обліку дітей, які підлягають усиновленню: 192.00000 UAH з ПДВ
Книга обліку дітей, усиновлених вітчимом або мачухою служби у справах дітей виконкому Покровської районної в місті ради: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал прийому громадян начальником служби: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал вихідних документів: 312.00000 UAH з ПДВ
Звернення (пропозиції, заяви, скарги) громадян особистого та другорядного характеру та документи (листи, довідки) з їх розгляду: 192.00000 UAH з ПДВ
Книга первинного обліку дітей, які залишилися без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: 304.20000 UAH з ПДВ
Облік нерухомого майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: 304.20000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації звернень громадян, що перебувають на контролі служби відповідальних чергових виконкому Покровської районної в місті ради: 360.00000 UAH з ПДВ
Журнал обліку скарг, заяв служби відповідальних чергових виконкому Покровської районної в місті ради: 360.00000 UAH з ПДВ
Бланк "Рішення районної в місті ради": 0.72000 UAH з ПДВ
Бланк "Рішення виконавчого комітету районної в місті ради": 0.60000 UAH з ПДВ
Бланк "Розпорядження голови районної в місті ради": 0.72000 UAH з ПДВ
Бланк "Реєстр на розсилку": 0.36000 UAH з ПДВ
Бланк "Для резолюції": 0.18000 UAH з ПДВ
Журнал обліку видачі єдиних квитків для дітей-сиріт, які залишилися без піклування батьків: 192.00000 UAH з ПДВ
Книга, відомості розподілу, надходжень і видачі путівок у дитячі оздоровчі табори: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації нещасних випадків, що сталися із здобувачами освіти під час освітнього процесу у закладах освіти Покровського району: 160.80000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації нещасних випадків, що сталися у побуті із здобувачами освіти закладів освіти Покровського району: 192.00000 UAH з ПДВ
Бланк "Типова форма №П-2 "Особова картка працівника": 3.60000 UAH з ПДВ
Бланк "Особова картка форма №П-2ДС": 3.60000 UAH з ПДВ
Бланк "Автобіографія з Додатком 1 до особової картки №П-2ДС": 3.60000 UAH з ПДВ
Бланк "Доповнення до особової картки по обліку кадрів": 2.40000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал вхідних документів: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал вихідних документів: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал прийому громадян: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал прийому громадян завідувачем відділу: 160.80000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал телефонограм: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал телефонограм: 160.80000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал ВІЗА: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційні картки, електронні бази даних пропозицій заяв, скарг громадян: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал ознайомлення співробітників: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал ознайомлення працівників відділу із законодавчими та нормативними актами, що надходять до відділу: 186.00000 UAH з ПДВ
Книга складського обліку: 192.00000 UAH з ПДВ
Книга обліку теплової енергії: 192.00000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій": 0.72000 UAH з ПДВ
Бланк "Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги": 0.72000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про згоду отримувати соціальні послуги": 1.50000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам": 0.66000 UAH з ПДВ
Бланк "Особовий рахунок": 3.00000 UAH з ПДВ
Бланк "Висновок про результати комплексного вивчення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг": 0.48000 UAH з ПДВ
Бланк "Акт обстеження матеріально-побутових умов": 0.42000 UAH з ПДВ
Бланк "Показники, за якими здійснюється комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг": 1.86000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про надання одноразової матеріальної допомоги": 0.72000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява на отримання одноразової матеріальної допомоги на витратні матеріали та лікарські засоби": 1.26000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява на отримання одноразової матеріальної допомоги для дитини з інвалідністю (забезпечення її підгузками)": 1.26000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про забезпечення засобом реабілітації (виплату компенсації)": 0.96000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про заміну засобу реабілітації": 0.78000 UAH з ПДВ
Бланк "Заявка про намір забезпечення допоміжними засобами для особистої гігієни, допоміжними засобами для особистої рухомості, переміщення та підйому, засобами для пересування, меблями, оснащенням": 0.78000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява для отримання одноразової матеріальної допомоги, як особі з інвалідністю з дитинства": 0.48000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява на отримання матеріальної допомоги, від міста": 0.42000 UAH з ПДВ
Бланк "Заява про призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка": 0.84000 UAH з ПДВ
Бланк "Шкала оцінки можливості виконання складних дій": 0.66000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці: 63.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці: 63.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вихідних документів: 304.20000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів: 304.20000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для надання одноразової матеріальної допомоги дитям хворим на цукровий діабет 1 типу, інсулінозалежним, для забезпечення витратними матеріалами й лікарськими засобами: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для надання одноразової матеріальної допомоги дітям з інвалідністю, які потребують забезпечення підгузками: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для надання одноразової матеріальної допомоги дітям з інвалідністю та онкохворим дітям, хвороба яких перебуває в стадії ремісії: 304.20000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації заяв про направлення дитини з інвалідністю до реабілітаційної установи для отримання реабілітаційних послуг: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації заяв (документів) про надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям району: 304.20000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації заяв про надання послуг з комплексної реабілітації (абілітації): 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал видачі довідок та повідомлень: 270.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації прийнятих рішень: 138.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/ фактичного місця проживання особи: 192.00000 UAH з ПДВ
Журнал обліку дітей, які підлягають усиновленню: 192.00000 UAH з ПДВ
Книга обліку дітей, усиновлених вітчимом або мачухою служби у справах дітей виконкому Покровської районної в місті ради: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал прийому громадян начальником служби: 192.00000 UAH з ПДВ
Реєстраційний журнал вихідних документів: 312.00000 UAH з ПДВ
Звернення (пропозиції, заяви, скарги) громадян особистого та другорядного характеру та документи (листи, довідки) з їх розгляду: 192.00000 UAH з ПДВ
Книга первинного обліку дітей, які залишилися без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: 304.20000 UAH з ПДВ
Облік нерухомого майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: 304.20000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
09.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
09.05.2025 00:00
Статус:
Підписаний