• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали одноразового застосування, НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 05.06.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, одноразово, протягом 2 (двох) робочих днів з дати укладання цього договору. У разі, якщо строк для постачання товару з дати укладання цього договору до кінцевого строку постачання, який визначений цим договором, є меншим ніж 2 (два) робочі дні, у такому разі постачання товару здійснюється у строк до 05.06.2025 року (включно). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.

Торги не відбулися

183 770.00 UAH з ПДВ
Номер: 1c168f2a47634382b306f00e5fc158bc
Внутрішній номер закупівлі: 25270927
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-12-009427-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 183 770.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.05.2025 14:53 - 15.05.2025 09:00
Період кваліфікації: 15.05.2025 09:00 - 02.06.2025 08:58
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 20 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO
Код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові
Кількість 50000 штука
Період постачання до 05.06.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, одноразовий, стерильний, безпечний, 5 мл, з ковпачком для блокування голки, голка в комплекті
Код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові
Кількість 1000 штука
Період постачання до 05.06.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Інформація про скасування

Номер: b6cc1e6fa071489185d223e9f7113d80
Причина скасування: Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування: Запитом пропозицій постачальників визначено зокрема строк поставки товару, а саме з дати підписання договору до 05.06.2025 року (включно). Строк постачання товару розраховувався з урахуванням термінової (нагальної) потреби у закупівлі медичних виробів та одноразової поставки товару. Під час здійснення закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали одноразового застосування, НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання (далі – Закупівля) четверо переможців відбору жодного разу не відгукнулися на запити Замовника щодо укладання договору, трьох переможців було відхилено відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку №822, а саме, якщо постачальник не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку №822. На сьогодні (06.06.2025) строки для поставки товару вже пройшли, тому подальше укладання договору стає неможливим в наслідок неможливості переможцем відбору вчасно, а саме до 06.06.2025 року (включно), після укладання договору, поставити товар на склад замовника. Відповідно до підпункту 3 пункту 65 Порядку №822 замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі підлягає відміні.
Дата опублікування: 06.06.2025 09:54
Дата виконання: 06.06.2025 09:54
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Гавриш Катерина Анатоліївна
Початкова пропозиція 78 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
78 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
21.05.2025 13:53
Відповіді на вимоги 17
Документи 4
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Семилєтов Матвій Ігорович
Початкова пропозиція 80 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
80 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
27.05.2025 13:50
Відповіді на вимоги 17
Документи 4
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРОВ’ЯК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ
Початкова пропозиція 83 250.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
83 250.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
02.06.2025 08:23
Відповіді на вимоги 17
Документи 4
Скарги 0
ФОП ІВАНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 85 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
85 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.06.2025 08:58
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
Фізична особа - підприємець Яремчук Анастасія Валентинівна
Початкова пропозиція 90 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
90 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
ФОП СЕМИЛЄТОВ НАЗАР ІГОРОВИЧ
Початкова пропозиція 95 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
95 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
Фізична особа підприємець Багрій Антон Євгенович
Початкова пропозиція 98 450.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
98 450.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
ФОП СТОРОЖЕНКО ЯРОСЛАВ ІГОРОВИЧ
Початкова пропозиція 101 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
101 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕЛАР МЕД"
Початкова пропозиція 111 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
111 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ФАРМ"
Початкова пропозиція 126 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
126 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРИ МЕД"
Початкова пропозиція 131 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
131 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 136 470.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
136 470.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна
Початкова пропозиція 179 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
179 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 181 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
181 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
ФОП Васьків Павло Любомирович
Початкова пропозиція 183 450.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
183 450.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0