-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Завершена
100 969.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 504.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 504.85 UAH
Номер:
f073c92040984a2fae9070ba0d52ab34
Внутрішній номер закупівлі:
25264393
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-05-12-002971-a
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
13559341
-
Адреса:
10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Контактна особа:
Олександр Рибченко +380682188227 konkyrencia@ukr.net https://www.pfu.gov.ua/zt/
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
100 969.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
12.05.2025 11:31 - 17.05.2025 00:00
Період прийому пропозицій:
12.05.2025 11:31 - 20.05.2025 00:01
Аукціон:
21.05.2025 11:00 - 21.05.2025 11:35
Період кваліфікації:
21.05.2025 11:35 - 03.06.2025 10:50
Період завантаження договору:
09.06.2025 00:00 - 19.06.2025 00:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴100 969.00 Папір офісний А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)