• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

100 969.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 504.85 UAH
Номер: f073c92040984a2fae9070ba0d52ab34
Внутрішній номер закупівлі: 25264393
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-12-002971-a   
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Контактна особа: Олександр Рибченко +380682188227 konkyrencia@ukr.net https://www.pfu.gov.ua/zt/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 100 969.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 12.05.2025 11:31 - 17.05.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 12.05.2025 11:31 - 20.05.2025 00:01
Аукціон: 21.05.2025 11:00 - 21.05.2025 11:35
Період кваліфікації: 21.05.2025 11:35 - 03.06.2025 10:50
Період завантаження договору: 09.06.2025 00:00 - 19.06.2025 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴100 969.00 Папір офісний А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)