• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з проведення аналізу та перевірки документів поданих для замовлення документів про освіту (згідно ДК 021:2015-72310000-1 Послуги з обробки даних)

Завершена

20 670.00 UAH без ПДВ
Номер: 1cb2ef2f12ca45519d128b264142f74a
Внутрішній номер закупівлі: 25263949
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-12-002530-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Юлія Ковтун +380961074469 kovtunjulia1988@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 20 670.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з проведення аналізу та перевірки документів поданих для замовлення документів про освіту, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій
Код ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
Кількість 689 штука
Період постачання 09.05.2025 - 30.05.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Ціна пропозиції 20 670.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.05.2025 10:35
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 213b2a33ff5a4cc0b09c52d5af4740eb
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-12-002530-a-c1
Постачальник: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Номер договору: 07-05/91/П
Сума договору: 20 670.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 09.05.2025 10:30
Статус:
Підписаний