-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Піскорозкидувальне обладнання
Завершена
727 080.00
UAH з ПДВ
Номер:
5fe542cf8d0948a8a251e1ce32051ab9
Внутрішній номер закупівлі:
25262538
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-05-12-001013-a
Замовник:
КП Спецкомунтранс
×
-
Код ЄДРПОУ:
30131862
-
Адреса:
37604, Україна, Полтавська область, місто Миргород, вулиця Шишацька,86
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Тимошенко Віта Володимирівна +380535543656 skt3@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
34920000-2 Дорожнє обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Не відбулась закупівля із застосуванням електронного каталогу або в електронному каталозі відсутній необхідний замовнику товар (для замовників в інтересах яких попередньо проводили відкриті торги/закупівлю за рамковою угодою ДУ "Професійні закупівлі")
Обґрунтування умови застосування:
ОБГРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі товару: Піскорозкидувального обладнання за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 34920000-2 Дорожнє обладнання, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу згідно пп.6 п.13 Особливостей, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Спецкомунтранс», вулиця Шишацька 86, мМиргород, Полтавська область, 37604, Код ЄДРПОУ 30131862. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Державним закупівельним словником: Піскорозкидувальне обладнання за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 34920000-2 Дорожнє обладнання Індикатор плану закупівлі: UA-2025-05-12-000644-a. Розмір бюджетного призначення: 727 080,00 (сімсот двадцять сім тисяч вісімдесят) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ – 121180,00 (сто двадцять одна тисяча сто вісімдесят) гривень 00 копійок. Підстава для здійснення закупівлі: відповідно до пп.6 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178): відмінено відкриті торги UA-2025-04-22-002673-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб ’єкта , з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятого відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятий відсоток був у тендерній документації. Обгрунтування підстави для здійснення: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного стану або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №64/2022 (зі змінами) (далі — Указу №64 ) термін дії воєнного стану встановлено до 5.30 годин 09.05.2025 р. Статтею 4 Указу №64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного режиму), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта , з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятого відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятий відсоток був у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника в 2025 році. 22.04.2025 року було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги з Особливостями UA-2025-04-22-002673-a, через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п.51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID звіт UA-2025-04-22-002673-a від 30.04.2025 року). При цьому у Замовника існує нагальна потреба здійснити закупівлю товару: Піскорозкидувального обладнання за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 34920000-2 Дорожнє обладнання без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу в кількості 1 штука на суму 727 080,00 грн. з ПДВ. Отже враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу згідно пп.6 п.13 Особливостей, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного режиму), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, йог технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятого відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятий відсоток був у тендерній документації. Враховуючи вищезазначене, керуючись підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» 3акону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстав для застосування виключення за Особливостями: 1.Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID звіт UA-2025-04-22-002673-a).
Очікувана вартість:
727 080.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Піскорозкидувальне обладнання
Кількість
1 штука
Період постачання
до 01.07.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ " ТД "БУДШЛЯХМАШ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32670703
-
Контактна особа:
Нікітін Володимир Олександрович 0445799069
-
Адреса:
03113, Україна, Київська область, м.Київ, проспект Берестейський буд.68/1, оф.62
Ціна пропозиції
727 080.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.05.2025 09:45
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
2a6395d7df4d4bc8be51e2e774d188ce
Ідентифікатор договору:
UA-2025-05-12-001013-a-a1
Постачальник:
ТОВ " ТД "БУДШЛЯХМАШ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32670703
-
Адреса:
03113, Україна, Київська область, м.Київ, проспект Берестейський буд.68/1, оф.62
Номер договору:
КЗ-350/2025
Сума договору:
727 080.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
605 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
12.05.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
12.05.2025 00:00
Статус:
Підписаний