• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний; Папір офісний, форматний; Фотопапір; Папки-реєстратори; Папки-реєстратори; Паперові блоки для нотаток; Блокноти; Щоденники, щотижневики та планінги (ДК 021:2015 "Офісне устаткування та приладдя різне")

Закупівля шляхом запиту пропозицій постачальників. Оплата протягом 30 календарних днів після поставки товару відповідно до Графіку постачання за Додатком 1 до Договору протягом червня-липня 2025 року

Завершена

269 450.00 UAH з ПДВ
Номер: f4644fee5077426bbc883913d8a0a49a
Внутрішній номер закупівлі: 25251875
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-09-005034-a   
Замовник: Комунальний заклад "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради
Контактна особа: Людмила Прищепа +0683590630, +380412473787 tendercom@i.ua https://www.zippo.net.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 269 450.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 09.05.2025 11:37 - 14.05.2025 10:00
Період кваліфікації: 14.05.2025 10:00 - 15.05.2025 16:08
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 645 пачка
Період постачання до 17.07.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15 На карті
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 85 пачка
Період постачання до 17.06.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15 На карті
Фотопапір
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 17.06.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15 На карті
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 70 штука
Період постачання до 17.06.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15 На карті
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 130 штука
Період постачання до 17.06.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15 На карті
Паперові блоки для нотаток
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 пачка
Період постачання до 17.06.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15 На карті
Блокноти
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 150 штука
Період постачання до 17.06.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15 На карті
Щоденники, щотижневики та планінги
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 65 штука
Період постачання до 17.06.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
Початкова пропозиція 190 585.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
190 585.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
15.05.2025 15:14
Відповіді на вимоги 55
Документи 5
Скарги 0
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Початкова пропозиція 193 898.76 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
193 898.76 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
15.05.2025 16:07
Відповіді на вимоги 55
Документи 5
Скарги 0
ТОВ "Бумвест"
Початкова пропозиція 224 505.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
224 505.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.05.2025 16:08
Відповіді на вимоги 55
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВКФ "ВВ"
Початкова пропозиція 233 804.10 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
233 804.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 55
Документи 2
Скарги 0
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 248 350.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
248 350.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 55
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: bade17fd77734ac09a08e45c9b1d87b0
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-09-005034-a-c1
Постачальник: ТОВ "Бумвест"
Номер договору: 18/2025
Сума договору: 224 505.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 187 087.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку ZOOM A4, 80 г/м², 500 арк., білий: 117.50000 UAH з ПДВ
Папір офісний А4 160г/м2 Xerox Premier 250арк.: 540.00000 UAH з ПДВ
Фотопапір матовий, А4, 180 г/м², 100 арк., BM.2225-4100 BUROMAX: 240.00000 UAH з ПДВ
Папка-реєстратор Axent Delta D1714-23C, одностороння, A4, 75 мм, зібрана, темно-зелена: 40.00000 UAH з ПДВ
Папка-реєстратор Axent Delta D1713-11C, одностороння, A4, 50 мм, зібрана, фіолетовий: 40.00000 UAH з ПДВ
Блок для нотаток з клейким шаром 75х75 мм, 450 аркушів, пастель, BM.2317-99 BUROMAX: 60.00000 UAH з ПДВ
Блокнот А4 96арк.кліт.тверд.обкл. 16033111-99 (5/40) (OFFICE PRODUCTS): 61.50000 UAH з ПДВ
Щоденник BUROMAX (BM.2004-01): 95.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 19.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 19.05.2025 10:00
Статус:
Виконаний
pdf
договор канцтовари запит 224505.pdf
p7s
sign.p7s