• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Придбання канцелярських товарів

Завершена

6 210.00 UAH без ПДВ
Номер: e5eda77b221e492cba95eb8b05fd2b67
Внутрішній номер закупівлі: 25235694
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-08-003612-a   
Замовник: Управління соціальної та ветеранської політики Калинівської селищної ради
Контактна особа: Суханова Анастасія Євгеніївна +380457141130 usznkalinovka@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: п.11 постанови №1178 від 12.10.2022 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Очікувана вартість: 6 210.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарі
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 9 штука
Період постачання 08.05.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 08623, Україна, Київська область, селище Калинівка, Фастівський р-н., Київська обл.,, вулиця Центральна, 57-Л На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Опря Юрій Володимирович
Ціна пропозиції 6 210.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.05.2025 11:06
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 1823bd3ee35a43a2a9d841bed34151f2
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-08-003612-a-b1
Постачальник: ФОП Опря Юрій Володимирович
Номер договору: 10/15-52
Сума договору: 6 210.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Придбання канцелярських товарі: 690.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 08.05.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 08.05.2025 00:00
Статус:
Виконаний
Договір
Накладна
p7s
sign.p7s