-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Легковий автомобіль RENAULT DUSTER
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
c5ac8ba94f114b0e9b1084202d412275
Внутрішній номер закупівлі:
25234896
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-05-08-002929-a
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
35989356
-
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Олександр Антіпін +380512374965 antipindream@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
34110000-1 Легкові автомобіліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного
стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим
зазначенням строку дії цих обмежень.
Статтею 4 Указу No 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму
воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів,
пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 12і Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що
Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її
місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного
стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового
режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та
особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 етапі 20 Закону України від 27.02.2014
No 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво
єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної
економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до
яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною З7 розділу X
«Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового
режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,
передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням
захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за
підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного
ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного
ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких
становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих
торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті
торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк,
установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому
предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про
закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні
відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог,
визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може
перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні
про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості
учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного
відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над
очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у
тендерній документації
Строк поставки: до ЗО травня 2025р.
Кількість: 1 Одиниця
Місце поставки товару:
54005, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 21
Департамент містобудування, архітектура, капітального будівництва та
супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної військової адміністрації (далі -
Замовник), була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) В
електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-04-09-007404-a (далі - Звіт про
результати проведення процедури закупівлі).
17. 04.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих
торгах з особливостями, у строк, установлений замовником щодо закупівлі, автоматично
відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про
результати проведення процедури закупівлі додається.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель
замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі,
якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник
прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або
електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як
виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів
і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис.
гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис
гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися
без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі,
коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у
відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому
числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні
характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким
укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені
замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих
особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість
предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів,
які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника
процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної
пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо
такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає: чинному
законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники
оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений
без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3s розділу X
«Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної
системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про
закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником
закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування
підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування
виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Протокол уповноваженої особи
2. Обґрунтування підстави;
З Звіт про результат проведення процедури закупівлі
Очікувана вартість:
600 000.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Легковий автомобіль RENAULT DUSTER
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ГРУП+"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35880173
-
Адреса:
65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Інглезі будинок 15
Ціна пропозиції
600 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.05.2025 10:44
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
cb7c6b6da49f4f41b354bef9b39c5a1f
Ідентифікатор договору:
UA-2025-05-08-002929-a-a1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ГРУП+"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35880173
-
Адреса:
65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Інглезі будинок 15
Номер договору:
10/25
Сума договору:
600 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
500 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
06.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
06.05.2025 10:00
Статус:
Підписаний