• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Плита гіпсокартонна

Дата виробництва (виготовлення) ТОВАРУ: не раніше 2024 року. Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка (повідомлення) ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ним ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА; вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА скан-копії рознарядки. Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання Сторонами Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної. Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ); зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Остаточні фінансові взаєморозрахунки здійснюються після підписання Акта звірки, який складається і підписується уповноваженими представниками. Податкові накладні складаються та реєструються ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в Єдиному реєстрі податкових накладних з врахуванням норм законодавства. Більш детальну інформацію дивитися в розділі 7 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.

Завершена

437 760.00 UAH без ПДВ
Номер: 498e29cb14074a069f63fc5c10369f3b
Внутрішній номер закупівлі: 25230193
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-07-012673-a   
Замовник: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Олександр Гриб 380444654643 hryb.o.v@sw.uz.gov.ua http://swrailway.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріаламиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 437 760.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 07.05.2025 16:38 - 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації: 12.05.2025 00:00 - 12.05.2025 09:58
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Гіпсокартон лист А, 1200x2000x9,5мм, звичайний, A2-s1,d0, ДСТУ EN 520:2018
Код ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість 910 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Вінницька область, Козятин На карті
Гіпсокартон лист Н2, 1200x2000x12,5, вологостійкий, A2-s1,d0, ДСТУ EN 520:2018
Код ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість 400 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Вінницька область, Козятин На карті
Гіпсокартон лист А, 1200x2000x12,5мм, звичайний, A2-s1,d0, ДСТУ EN 520:2018
Код ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість 580 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Вінницька область, Козятин На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОМЕТА ПРО"
Початкова пропозиція 375 672.50 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
375 672.50 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.05.2025 09:58
Відповіді на вимоги 21
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 83d18dd7221d4feabcede57d5319ec1f
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-07-012673-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОМЕТА ПРО"
Номер договору: ПЗ/НХ-25460/НЮ
Сума договору: 450 803.81 UAH з ПДВ
Сума договору: 375 669.84 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Гіпсокартон KNAUF тип A, звичайний 2000x1200х12,5 мм: 204.45000 UAH з ПДВ
Гіпсокартон KNAUF H2 вологостійкий 2000x1200х12,5 мм: 208.20000 UAH з ПДВ
Гіпсокартон KNAUF тип A, звичайний 2000x1200х9,5 мм: 183.35000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 16.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 16.05.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
25460 Плита гіпсокартонова.pdf
p7s
sign.p7s