-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Інженерні та будівельні роботи» (код 45220000-5 за ДК 021:2015) (ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт приміщення головного офісу АТ "Укртранснафта", за адресою м. Київ, вул. Князів Острозьких, 32/2, БЦ "SENATOR" (Додаткові роботи))
Завершена
28 406.33
UAH з ПДВ
Номер:
9816a3ff2d29494dbbfaed691ed8e2b8
Внутрішній номер закупівлі:
25219261
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-05-07-001727-a
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31570412
-
Адреса:
01010, Україна, м. Київ, Київ, вул. Князів Острозьких, будинок 32/2
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Юлія Чорнобривка +380442015750 y.chornobryvka@ukrtransnafta.com https://www.ukrtransnafta.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45220000-5 Інженерні та будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Дана закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей оскільки у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Очікувана вартість:
28 406.33 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт приміщення головного офісу АТ "Укртранснафта", за адресою м. Київ, вул. Князів Острозьких, 32/2, БЦ "SENATOR" (Додаткові роботи)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬППРОМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33020233
-
Адреса:
13501, Україна, Житомирська область, Попільнянський р-н селище міського типу Попільня ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ будинок 20 квартира 3
Ціна пропозиції
28 406.33 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.05.2025 09:59
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
f029470f3912480781aa1c151b040db5
Ідентифікатор договору:
UA-2025-05-07-001727-a-b1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬППРОМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33020233
-
Адреса:
13501, Україна, Житомирська область, Попільнянський р-н селище міського типу Попільня ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ будинок 20 квартира 3
Номер договору:
22/773-ДР
Сума договору:
28 406.33 UAH з ПДВ
Сума договору:
23 671.94 UAH без ПДВ
Період дії договору:
06.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
06.05.2025 09:43
Статус:
Підписаний