• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярські товари (папір для друку формату А4)

Завершена

896 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 482.50 UAH
Номер: 7b439410a87546889810e874ec260b9c
Внутрішній номер закупівлі: 25201103
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-05-013608-a   
Замовник: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Контактна особа: Юлія Іванова +380633970471 uzmeul@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 896 500.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 05.05.2025 17:21 - 10.05.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 05.05.2025 17:21 - 13.05.2025 23:59
Аукціон: 14.05.2025 11:25 - 14.05.2025 12:00
Період кваліфікації: 14.05.2025 12:00 - 26.05.2025 10:04
Період завантаження договору: 01.06.2025 00:00 - 11.06.2025 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴896 500.00 Канцелярські товари (папір для друку формату А4)