-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Комплект шкільних меблів для облаштування кабінету «Захист України
Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає вимогам державних стандартів та/або технічним умовам, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. Строк поставки товару - з дати підписання Договору до 25.12.2025 року. Місце поставки товарів: місто Сторожинець , вул. Європейська, 33, Чернівецький район, Чернівецька область.
Торги не відбулися
99 820.00
UAH з ПДВ
Номер:
f57645d28fbe41eeb84ed39425a43124
Внутрішній номер закупівлі:
25195365
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-05-05-007669-a
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44277935
-
Адреса:
59000, Україна, Чернівецька область, Сторожинець, вул.Чернівецька, будинок 6А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Олеся СВІНЦИЦЬКА 380951479498 vo.zakupy-smr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
99 820.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
05.05.2025 13:49 - 08.05.2025 14:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписЗамовник здійснює оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столи учнівські, 1-місні, висота регульована, №4-6 (640-760мм)
Кількість
28 штука
Період постачання
до 25.12.2025
Стільці учнівські, полозкові, на квадратній трубі, №6
Кількість
28 штука
Період постачання
до 25.12.2025
Інформація про скасування
Номер:
ad1069483f54435da76d116c9609fdec
Причина скасування:
Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування:
Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі, уповноваженою особою було допущено технічну помилку, а саме: в каталозі вибрані не правильно технічні номенклатурні позиції, тобто такої підстави для відміни ЗПП, як «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель», порядок проведення таких закупівель наразі не містить.
Враховуючи вищевикладене, замовник може вибрати виключно із трьох вищезгаданих варіантів. Якщо потреба в закупівлі залишається і видатки на закупівлю не змінилися, то замовнику залишається вибрати варіант, що здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили, уповноваженою особою було прийняте рішення про відміну даної закупівлі, відповідно до підпункту 3 пункту 65 Порядку № 822 замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі, якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Дата опублікування:
06.05.2025 14:35
Дата виконання:
06.05.2025 14:35
Статус:
Виконано