-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Матеріали для підключення шаф ДЕС та матеріали для шафи керування мережним насосом
Завершена
1 272 971.27
UAH з ПДВ
Номер:
6ee76625ea604ce882168af835cfdc94
Внутрішній номер закупівлі:
25184945
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-05-02-011603-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03342184
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пров. Цісик Квітки, будинок 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Група з публічних закупівель 380502278896 KPTSTENDER@UKR.NET http://www.kpts.dp.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі — Особливості)
1. Найменування замовника: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03342184.
3. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Квітки Цісик , 9.
4. Вид предмета закупівлі: поставка товарів.
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Матеріали для підключення шаф ДЕС та матеріали для шафи керування мережним насосом.
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 31680000-6 – Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 одиниць.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Згідно заявок замовника, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Центрально-Міський район, 50000.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 80 календарних днів з дня надання заявки Покупцем.
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): післяплата протягом 30-ти календарних днів.
11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Товариство з обмеженою відповідальністю "КУЗНЯ РІШЕНЬ".
12. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 38392596.
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 04070, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, будинок 35.
14. Ціна договору: 1 272 971,27 грн. (один мільйон двісті сімдесят дві тисячі дев’ятсот сімдесят одна гривня 27 копійок), в тому числі ПДВ 212 161,88 грн. (двісті дванадцять тисяч сто шістдесят одна гривня 88 копійок).
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;».
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей:
На виконання службової записки головного енергетика від 26.02.2025 за № 1504 потрібно здійснити закупівлю матеріалів для підключення шаф ДЕС та матеріалів для шафи керування мережним насосом.
26 лютого 2025 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями для закупівлі матеріалів для підключення шаф ДЕС та матеріалів для шафи керування мережним насосом (код ДК 021:2015: 31680000-6 – Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання) № UA-2025-02-26-010558-a на суму 1 304 513,12 грн. (один мільйон триста чотири тисячі п’ятсот тринадцять гривень 12 копійок) з ПДВ. Проте автоматично процедуру відмінено у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій.
У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі матеріалів для підключення шаф ДЕС та матеріалів для шафи керування мережним насосом.
Згідно п. 6 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю матеріалів для підключення шаф ДЕС та матеріалів для шафи керування мережним насосом шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Очікувана вартість:
1 272 971.27 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Матеріали для підключення шаф ДЕС та матеріали для шафи керування мережним насосом
Кількість
150 одиниця
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пров. Цісик Квітки, будинок 9, Центральний склад
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЗНЯ РІШЕНЬ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38392596
-
Контактна особа:
Звєков Вячеслав Михайлович 0678481717 http://k-r.com.ua/
-
Адреса:
04070, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Сагайдачного, будинок ,35
Ціна пропозиції
1 272 971.27 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.05.2025 15:49
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
48d4aa9fd5e649a691fb5c8d8d9c2127
Ідентифікатор договору:
UA-2025-05-02-011603-a-a1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЗНЯ РІШЕНЬ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38392596
-
Адреса:
04070, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Сагайдачного, будинок ,35
Номер договору:
217-25
Сума договору:
1 272 971.27 UAH з ПДВ
Сума договору:
1 060 809.39 UAH без ПДВ
Період дії договору:
02.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
02.05.2025 00:00
Статус:
Підписаний