• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

марка поштова стандартна U

Завершена

401 940.08 UAH з ПДВ
Номер: 599502b43a114deaa71afa96dcda8395
Внутрішній номер закупівлі: 25177817
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-02-004400-a   
Замовник: Господарський Суд Дніпропетровської області
Контактна особа: Боговенко Олександр Володимирович +380675637569 mba_alex@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 22410000-7 МаркиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей: У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години ЗО хвилин 24.02.2022, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовженого Указами Президента України від 14.03.2022 №133/2022, від 18.04.2022 №259/2022, від 17.05.2022 №341/2022, від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року на 90 діб (до 21 листопада 2022 року), відповідно до п.З7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України "Про публічні закупівлі" №922-У1ІІ від 25.12.2015р. (зі змінами і доповненнями, у новій редакції від 16 серпня 2022р. №2526-ІХ) (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. 12.10.2022р. Уряд ухвалив постанову №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі” (далі - Постанова №1178), якою затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин та відсутності альтернативи є те, що пунктом 2 Положення про знаки поштової оплати, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України №388 від 24.06.2010р., передбачено, що його дія поширюється тільки на національного оператора поштового зв'язку, виконання функцій якого покладено на Акціонерне товариство «Укрпошта». Національний оператор поштового зв'язку - оператор, який в установленому законодавством порядку надає універсальні послуги поштового зв'язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку (пересилання простих, рекомендованих поштових відправлень, маркувальної машини інше), який затверджується Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв'язку» від 10.01.2002 №10-р виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на Акціонерне товариство «Укрпошта». (АТ «Укрпошта»). Отже, надавати вищезазначений товар Господарському суду Дніпропетровської області може, у тому числі з технічних причин, тільки Постачальник. Таким чином враховуючи зазначене з метою дотримання принципу ефективності закупівлі якнайшвидшого забезпечення наявної потреби замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та /або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення закупівлі за виняток підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту) вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5млн. гривень, може здійснюватись без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків а саме, відсутність конкуренції, у тому числі з технічних причин, на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником за відсутності при цьому альтернативи, яка повинна бути документально підтверджена замовником і укладання договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Разом зі звітом про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а также обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обгрунтування»
Очікувана вартість: 401 940.08 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
марка поштова стандартна U
Код ДК 021:2015: 22410000-7 Марки
Кількість 20097 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 49027, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Володимира Винниченка буд.1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
АТ "УКРПОШТА"
Ціна пропозиції 401 940.08 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.05.2025 11:33
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: dbe1e56e08404137984067e6601effab
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-02-004400-a-b1
Постачальник: АТ "УКРПОШТА"
Номер договору: 300425-15
Сума договору: 401 940.08 UAH з ПДВ
Сума договору: 334 950.07 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 30.04.2025 00:00
Статус:
Підписаний
договір