• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з залученням автомобільного транспорту та спеціалізованої техніки

Завершена

150 379.02 UAH з ПДВ
Номер: 053eb262653d4c5daf188a279d3f1af1
Внутрішній номер закупівлі: 25170128
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-01-010673-a   
Замовник: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: 3. 13 квітня 2025 року сталася надзвичайна ситуація воєнного характеру, внаслідок повітряного удару в районі м. Суми, вул. Покровська,9/1. На виконання розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій від 13.04.2025 №4-1-2, від 13.04.2025 №4-1-4, від 15.04.2025 №4-1-6, від 15.04.2025 №4-1-8, від 16.04.2025 №4-1-9 щодо визначення завдань для виконання робіт з ліквідації наслідків по події, що виникла внаслідок повітряного удару в районі м. Суми, вул. Покровська,9/1, Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради зобов’язаний продовжити безпосередню організацію і координацію аварійно – рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру, вивезти будівельні відходи від руйнувань, що утворилися в результаті пошкоджень будівель із залученням комунальних підприємств та інше. Оскільки проведення відкритих торгів, перевірка документів тендерних пропозицій, період оскарження та укладання договору потребує орієнтовно 20 днів Замовник вирішив скористатися п.п.4 п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, враховуючи затверджені Постановою № 1178 від 12.10.2022 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Очікувана вартість: 150 379.02 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з залученням автомобільного транспорту та спеціалізованої техніки
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання 13.04.2025 - 25.06.2025
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, Суми, Покровська,9/1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
КП "Зелене будівництво" СМР
Ціна пропозиції 150 379.02 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.05.2025 15:33
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c210e5fa56044401bb66c0548e706a45
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-01-010673-a-c1
Постачальник: КП "Зелене будівництво" СМР
Номер договору: 193-б
Сума договору: 150 379.02 UAH з ПДВ
Сума договору: 125 315.85 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.05.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 01.05.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Документальне підтвердження_0001.pdf
pdf
Договір №193-б_0001.pdf
pdf
Протокол №124_0001.pdf