• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • Донорські кошти

«Реконструкція частини приміщень під їдальню та харчоблок в Опорному закладі Городоцький ліцей №2 Городоцької міської ради Хмельницької області за адресою: вул. Бухти, 9, м. Городок, Хмельницького району, Хмельницької області (коригування)»

Завершена

479 868.30 UAH з ПДВ
Номер: 2e75b5bd5dad41e9a14543cc388f4c6a
Внутрішній номер закупівлі: 25157504
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-30-009827-a   
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Городоцької міської ради Хмельницької області
Контактна особа: Зьомок Наталія Володимирівна +380686399693 41932978@mail.gov.ua
Організація-донор: Ukraine facility
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 9 серпня 2025 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відділом освіти, молоді та спорту городоцької міської ради укладено договір на виконання робіт «Реконструкція частини приміщень під їдальню та харчоблок в Опорному закладі Городоцький ліцей №2 Городоцької міської ради Хмельницької області за адресою: вул. Бухти, 9, м. Городок, Хмельницького району, Хмельницької області» за результатами закупівлі. Натомість є необхідність у проведені додаткових робіт, які не були враховані першій редакції проекту. Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до 20.05.2025року . Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, при цьому замовник має дотримати таких умов: - необхідність у закупівлі додаткових робіт виникла після укладення договору про закупівлю і виключно щодо робіт, що пов’язані з предметом закупівлі основного договору; - виконавець робіт – той самий, що виконував основні роботи на підставі відкритих торгів, чи застосування електронного каталогу; - закупівля здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупі- влю; - загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби відділу освіти, молоді та спорту Городоцької міської ради в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Звернення підрядника, щодо виникнення потреби в проведені додаткових робіт, дефектні акти
Очікувана вартість: 479 868.30 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реконструкція частини приміщень під їдальню та харчоблок в Опорному закладі Городоцький ліцей №2 Городоцької міської ради Хмельницької області за адресою: вул. Бухти, 9, м. Городок, Хмельницького району, Хмельницької області (коригування)»
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 робота
Період постачання до 20.05.2025
Місце постачання 32000, Україна, Хмельницька область, м. Городок, вул. Бухти, 9 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Приватне підприємство "Чемеровецька будівельна компанія"
Ціна пропозиції 479 868.30 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.04.2025 16:27
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e8c011ea96944d019bf3f37b3cf7e052
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-30-009827-a-a1
Постачальник: Приватне підприємство "Чемеровецька будівельна компанія"
Номер договору: 230
Сума договору: 479 868.30 UAH з ПДВ
Сума договору: 399 890.25 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 30.04.2025 00:00
Статус:
Підписаний
Договір
docx
1_ДЦ_ДЦ_3.docx
docx
1_ДЦ_ЛК1_02-01-02.docx
docx
1_ДЦ_ЛК1_02-01-01.docx
docx
1_ДЦ_ЛК2_02-01-05.docx
docx
1_ДЦ_ЛК1_02-01-03.docx
docx
1_ДЦ_ЛК1_02-01-04.docx
docx
1_ДЦ_ЛК1_02-01-06.docx
docx
1_ДЦ_ПВР.docx
doc
Договір харчоблок додаткові роботи.doc
PDF
ДУ _1 продовження харчоблок 30.06.2025.PDF
p7s
sign.p7s