-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Папір для друку
Завершена
75 526.68
UAH з ПДВ
Номер:
275490d3f58641e180c073f8b702280e
Внутрішній номер закупівлі:
25154298
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-04-30-006607-a
Замовник:
ДП "АМПУ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38727770
-
Адреса:
01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Пасічна Катерина 380487759516 katerina.pasichna@uspa.gov.ua http://uspa.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Відділ адміністративно-господарського забезпечення апарату управління ДП «АМПУ» здійснює закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку) відповідно до вимог Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом ДП «АМПУ» від 27.03.2024 № 76/10 (зі змінами) (далі – Положення).
Застосування процедури без використання електронної системи закупівель зроблено з урахуванням наступного.
Закупівля за процедурою відкриті торги з особливостями за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку) була оголошена в електронній системі закупівель PROZORRO за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-24-003881-a.
За результатом проведення відкритих торгів, закупівля в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-03-24-003881-a була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 51 Особливостей через неподання жодної тендерної пропозиції.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), придбання замовником товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, у тому числі за лотом.
Враховуючи вищевикладене, а також враховуючи той факт, що закупівля в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-03-24-003881-a була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 51 Особливостей, здійснення закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку) проводиться без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи вищевикладене, здійснення закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку) проводиться без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Вибір учасника закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку) здійснено з урахуванням результатів проведеного моніторингу цін на відповідному ринку та обрано найменшу цінову пропозицію із запропонованих.
На підставі вищенаведеного, а також враховуючи наявну нагальну потребу в закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку), договір на поставку зазначеного товару укладається з ТОВ «ІМПАП» (код ЄДРПОУ 30198424) без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Очікувана вартість:
75 526.68 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку
Кількість
121 пачка
Період постачання
до 31.08.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПАП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30198424
-
Контактна особа:
Гридчин Сергій Юрійович 380500394957 impap@impap.top http://www.kot.biz.ua
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Мономаха, будинок 12
Ціна пропозиції
75 526.68 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.04.2025 14:21
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
a90cb974c8524fc48030b780978d3c71
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-30-006607-a-a1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПАП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30198424
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Мономаха, будинок 12
Номер договору:
45-В-АМПУ-25
Сума договору:
75 526.68 UAH з ПДВ
Сума договору:
62 938.90 UAH без ПДВ
Період дії договору:
29.04.2025 00:00 - 31.08.2025 00:00
Дата підписання:
29.04.2025 00:00
Статус:
Підписаний