• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)

1. Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм) 1+1 газетний в тому числі: 1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 6000 шт. 1.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 6000 шт. 1.3 Бланк за зразком замовника( швидке оцінювання тяжкості інсульту шкала NISS) (1тип) – 2000 шт. 1.4.Бланк за зразком замовника(швидке оцінювання тяжкості інсульту шкала NISS) (2 тип) – 2000 шт. 2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) в тому числі: 1+1 газетний: 2.1. Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 6000 шт. 2.2. Температурний листок Ф. № 004/о - 6000 шт; 2.3. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 6000 шт. 2.4. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 6000 шт. 2.5. Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) - 6000 шт. 2.6 Бланк за зразком замовника (протипоказання до внутрішньовенного введення rt – PA) (А4*2, газ.) – 2000 шт. 2.7. Бланк за зразком замовника(чек-лист для процедури невідкладного лікування ГПМК) – 2000 шт. 2.8. Бланк за зразком замовника( спостереження за пацієнтами з інсультами перші 24 години після введення rt-PA) – 2000 шт. 2.9. Бланк за зразком замовника ( у випадку розвитку ускладнень ) – 2000 шт. 2.10. Бланк за зразком замовника( шкала пролежнів БРАДЕН) – 2000 шт. 2.11. Бланк за зразком замовника ( оцінка ковтання за шкалою GUSS ) – 2000 шт. 1+0 газетний: 2.12. Бланк за зразком замовника( клінічне рішення лікаря ) – 2000 шт. 2.13. Бланк за зразком замовника( чек лист для лікарів ,які лікують ішемічний інсульт ) - 2000 шт. 2.14. Бланк за зразком замовника (чек лист для процедури невідкладного лікування інсульту) – 2000 шт. 2.15. Бланк за зразком замовника ( чек- лист з інструкціями) – 2000 шт. 3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) в тому числі: 1+1 газетний: 3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 6000 шт. 3.2.Продовження форми №003/о - 6000 шт. 3.3. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація периферичної вени) - 6000шт. 3.4. (Додаток2) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація центральної судини) - 6000 шт. 3.5. (Додаток3) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій сечовивідних шляхів - 6000 шт. 3.6. (Додаток4) Форма збору даних щодо вентилятор-асоційованих пневмоній - 6000 шт. 3.7. (Додаток5) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання - 6000 шт. 3.8. (Додаток6) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання в післяопераційний період - 6000 шт. 3.9 ІНФОРМОВАНА ДОБРОВІЛЬНА ЗГОДА На застосування медичних виробів, які не покриваються програмою медичних гарантій – 6000 шт. 1+0 газетний: 3.10. Бланк за зразком замовника( шкала для оцінки внутрішньо мозкових інсультів (ICH) – 2000 шт. 3.11. Бланк за зразком замовника( шкала ABCD) – 2000 шт. Зразки бланків надаються під час укладання договору. Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541 Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)

Завершена

73 920.00 UAH з ПДВ
Номер: 83a56dd251de48b091f1c08bdd19ff8d
Внутрішній номер закупівлі: 25130225
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-28-007491-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Контактна особа: Марина Звєгінцева +380662321355 marinazveginceva@ukr.net https://plil.dp.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 73 920.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 28.04.2025 14:42 - 05.05.2025 10:00
Період кваліфікації: 05.05.2025 10:00 - 05.05.2025 10:05
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 16000 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 50000 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті
Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 58000 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "МІСТО-НВ"
Початкова пропозиція 34 438.32 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
34 438.32 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.05.2025 10:05
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
Початкова пропозиція 39 960.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
39 960.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Початкова пропозиція 46 440.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
46 440.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 97096e5c8bea401f8eaf85ef59f0ebb5
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-28-007491-a-c1
Постачальник: ТОВ "МІСТО-НВ"
Номер договору: 114
Сума договору: 34 436.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 28 696.67 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Бланк за зразком Замовника, А3, офсет, 1+1: 0.46250 UAH з ПДВ
Бланк Передопераційний епікриз, А4, папір газетний, 1+1, 1 арк.: 0.25000 UAH з ПДВ
Медична карта амбулаторного хворого, комплект (ф.025/о), А5, офсет, 1+1, 6 арк.: 0.15166 UAH з ПДВ
Період дії договору: 07.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 07.05.2025 12:53
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №114 від 07.05.25.pdf
p7s
sign.p7s