• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний (А3, А4), код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Найменування Товару: Папір офісний А3 - 100 пачок (1 пачка - 500 аркушів) Папір офісний А4 - 1 000 пачок (1 пачка - 500 аркушів) Постачальник здійснює поставку Товару на умовах DDP (02092, Україна, місто Київ) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у ред. 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови Договору матимуть перевагу. Поставка товару проводиться партіями протягом строку дії договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки (заявки) Покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Покупця до приймання Товару. Строк поставки Товару – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) Покупцем. Оплата за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Для платників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.

Завершена

150 115.00 UAH без ПДВ
Номер: 4e22b1345cf240e0a2889b41cb05d282
Внутрішній номер закупівлі: 25125900
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-28-002935-a   
Замовник: Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця"
Контактна особа: Площенюк Олена Володимірівна 380444653513 OZ7@LISKI.UA http://www.liski.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 150 115.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 28.04.2025 11:05 - 01.05.2025 00:00
Період кваліфікації: 01.05.2025 00:00 - 01.05.2025 11:41
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1000 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 141 890.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
141 890.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.05.2025 11:41
Відповіді на вимоги 16
Документи 2
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Початкова пропозиція 145 997.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
145 997.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 16
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 150 065.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
150 065.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 16
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 55abd6cb27434926be5e316f881df31d
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-28-002935-a-a1
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Номер договору: 56-ПМ
Сума договору: 170 268.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 141 890.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку MULTIOFFICE A3, 80 г/м², 500 арк., білий: 237.40000 UAH з ПДВ
Папір для друку Xerox Premier A4, 80 г/м², 500 арк., білий: 118.15000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 05.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 05.05.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
56-ПМ 05.05.2025 ТОВ ТВГ Український папір.pdf
p7s
sign.p7s