• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Система для переливання крові та інфузій: 1 потокова трубка, без ін'єкційного порту, захист від світла, фільтр 0.2 мкм, інфузія під тиском. Трубка ПВХ, 1600-2000 мм. Голка 21G, метал, з'єднання Luer Lock. Регулятор барабанний. Стерильна, апірогенна (НК 024:2023 код 43324- Система для переливання рідин загального призначення) згідно ДК 021:2015 код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33194120-3 Інфузійне приладдя)

Умови постачання: Поставка товару здійснюється однією партією за попередньою заявкою Замовника. Замовник надає заявку на поставку товару в зручній для себе формі (телефоном, факсом, листом або електронним листом за реквізитами, зазначеними у Договорі). У випадку подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника, заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника, зазначену у Договорі. Строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника та відбувається виключно у робочий час Замовника. Доставка товару на склад Замовника здійснюється спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та/або на електронну пошту: olgamaterinska45@gmail.com про відмову від укладення договору. Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту пропозицій постачальників є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо)

Завершена

860 800.00 UAH з ПДВ
Номер: cdd1d27f8bd9428dbf5fe3944e79be89
Внутрішній номер закупівлі: 25124453
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-28-001558-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Контактна особа: Ольга Материнська +380631088141 olgamaterinska45@gmail.com https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-6-dniprovskoi-miskoi-radi
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 860 800.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 28.04.2025 10:11 - 01.05.2025 00:00
Період кваліфікації: 01.05.2025 00:00 - 01.05.2025 08:19
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система для переливання крові та інфузій: 1 потокова трубка, без ін'єкційного порту, захист від світла, фільтр 0.2 мкм, інфузія під тиском. Трубка ПВХ, 1600-2000 мм. Голка 21G, метал, з'єднання Luer Lock. Регулятор барабанний. Стерильна, апірогенна
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 20000 штука
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "СОКОЛОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 798 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
798 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.05.2025 08:19
Відповіді на вимоги 14
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 852 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
852 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 6f4fe8506c5b4180844ba611a35c0c53
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-28-001558-a-a1
Постачальник: ФОП "СОКОЛОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ"
Номер договору: 44-2220
Сума договору: 798 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Система "MEDICARE" з пластиковою голкою та з регулятором барабанного типу: 39.90000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 05.05.2025 14:34
Статус:
Виконаний
pdf
Договір № 44-2220 (Система для переливання крові).pdf
p7s
sign.p7s