• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стоматологічні матеріали код 33140000-3 Медичні матеріали (33141800-8 стоматологічні матеріали) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для надання стоматологічної допомоги хворим згідно вимог НСЗУ, Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2025-04-25-009221-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі: 38 430,33 грн. з ПДВ. З них за рахунок коштів НСЗУ – 17 174,00 грн. та за рахунок коштів від надання платних послуг – 21 256,33 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Хворостянка,3 Строк поставки товару: протягом 2025 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін.

Завершена

38 430.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 192.15 UAH
Номер: ccd35e439545459c9de02d0961c36d9d
Внутрішній номер закупівлі: 25119681
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-25-009221-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Контактна особа: Ірина Гладченко +380542787308 ekonom4smkl@ukr.net http://www.4mkl.sumy.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 38 430.33 UAH з ПДВ
Період уточнення: 25.04.2025 15:10 - 30.04.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 25.04.2025 15:10 - 03.05.2025 01:00
Аукціон: 05.05.2025 14:27 - 05.05.2025 14:50
Період кваліфікації: 05.05.2025 14:50 - 06.05.2025 16:21
Період завантаження договору: 12.05.2025 00:00 - 22.05.2025 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴38 430.33 Стоматологічні матеріали код 33140000-3 Медичні матеріали (33141800-8 стоматологічні матеріали) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника