• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Поховальний набір, 39290000-1 - Фурнітура різна за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

12 358.00 UAH без ПДВ
Номер: 1920859ea0684615a13ee810f1e86244
Внутрішній номер закупівлі: 25114772
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-25-004461-a   
Замовник: Чемеровецька селищна рада
Контактна особа: Яловінська Людмила Вікторівна +380682076996 yalovinskay.l@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різнаАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 06 серпня 2025 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 12 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до листа другого відділу Кам’янець-Подільського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки №2141 від 21.04.2025 року існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі для організації поховання військовослужбовця Щегельського Володимира Миколайовича, який загинув під час проходження військової служби. У Замовника відсутня можливість проведення цієї закупівлі у строки, встановлені Особливостями. При цьому даним листом підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі товарів ритуального призначення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): лист другого відділу Кам’янець-Подільського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки №2141 від 21.04.2025 року.
Очікувана вартість: 12 358.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
подушка
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 1 штука
Період постачання до 23.04.2025
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул. Центральна будинок 40 На карті
покривало на тіло
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 1 штука
Період постачання до 23.04.2025
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул. Центральна будинок 40 На карті
рушник на хрест
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 1 штука
Період постачання до 23.04.2025
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул. Центральна будинок 40 На карті
набір
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 1 штука
Період постачання до 23.04.2025
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул. Центральна будинок 40 На карті
простиня
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 1 штука
Період постачання до 23.04.2025
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул. Центральна будинок 40 На карті
рушник під хліб
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 1 штука
Період постачання до 23.04.2025
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул. Центральна будинок 40 На карті
свічка
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 51 штука
Період постачання до 23.04.2025
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул. Центральна будинок 40 На карті
рушник махровий
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 12 штука
Період постачання до 23.04.2025
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул. Центральна будинок 40 На карті
домовина
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 1 штука
Період постачання до 23.04.2025
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул. Центральна будинок 40 На карті
хрест
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 1 штука
Період постачання до 23.04.2025
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул. Центральна будинок 40 На карті
вінок
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 1 штука
Період постачання до 23.04.2025
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул. Центральна будинок 40 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Кундис Володимир Тарасович
Ціна пропозиції 12 358.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.04.2025 11:55
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d430b2b167974383a3fdead6622155e4
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-25-004461-a-b1
Постачальник: ФОП Кундис Володимир Тарасович
Номер договору: 111
Сума договору: 12 358.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 23.04.2025 00:00
Статус:
Підписаний
Договір №111