-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Комп’ютерне обладнання та прилади до нього
Завершена
632 973.00
UAH без ПДВ
Номер:
b907ecb067e64d529322a942d0da6afd
Внутрішній номер закупівлі:
25109697
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-04-24-012577-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03342184
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пров. Цісик Квітки, будинок 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Група з публічних закупівель 380502278896 KPTSTENDER@UKR.NET http://www.kpts.dp.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі — Особливості)
1. Найменування замовника: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03342184.
3. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9.
4. Вид предмета закупівлі: товар.
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання та приладдя до нього.
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 30230000-0: Комп’ютерне обладнання.
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 142 штуки.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Україна, відповідно до документації.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025р.
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата протягом 30 календарних днів за фактично поставлений Товар.
11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОЖКОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
12. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 3043711458.
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Поштовий, 52/312.
14. Ціна договору: 632 973,00 грн. (шістсот тридцять дві тисячі дев’ятсот сімдесят три гривні 00 копійок), без ПДВ.
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;».
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей:
На виконання службових записок начальників структурних підрозділів потрібно здійснити закупівлю комп’ютерного обладнання та приладдя до нього у кількості – 142 штук.
25 березня 2025 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями для закупівлі комп’ютерного обладнання та приладдя до нього UA-2025-03-25-012314-a на суму 1 052 225,21 грн. (Один мільйон п'ятдесят дві тисячі двісті двадцять п'ять гривень 21 копійка) з ПДВ. Проте автоматично процедуру відмінено у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій.
У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі комп’ютерного обладнання та приладдя до нього.
Згідно п. 6 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю комп’ютерного обладнання та приладдя до нього, шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Очікувана вартість:
632 973.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комп’ютерне обладнання та прилади до нього
Кількість
142 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пров. Цісик Квітки, будинок 9, центральний склад
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП РОЖКОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3043711458
-
Контактна особа:
РОЖКОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 380675392783
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пр.Поштовий,52/312
Ціна пропозиції
632 973.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.04.2025 17:50
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
e234c8453d484fa5a92ad17517f59dca
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-24-012577-a-c1
Постачальник:
ФОП РОЖКОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3043711458
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пр.Поштовий,52/312
Номер договору:
192-25
Сума договору:
632 973.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
21.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
21.04.2025 00:00
Статус:
Підписаний