• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська

Торги відмінено

142 106.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 421.06 UAH
Номер: 4e87391f4f2f4d09967d36c5c33e1ec2
Внутрішній номер закупівлі: 25108920
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-24-011726-a   
Замовник: Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактна особа: Литвиненко Олексій Вікторович 380487102023 lov@ods.uspa.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 142 106.40 UAH з ПДВ
Період уточнення: 24.04.2025 16:40 - 09.05.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 24.04.2025 16:40 - 12.05.2025 10:00
Період кваліфікації: 12.05.2025 10:00 - 16.05.2025 10:52
Період завантаження договору: 22.05.2025 00:00 - 01.06.2025 00:00

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: fde824be1feb44d69a27d2d1b619787b
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: Відповідно до вимог п.6 розділу ІІІ ТД та п.2.4 Додатка № 1 до тендерної документації (далі – ТД), учасник повинен надати у складі пропозиції Опис предмета закупівлі, який повинен містити інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасником послуг, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку № 3 до ТД. Тобто, умови щодо кількості послуг є частиною технічних вимог Тендерної документації. Документ «Опис предмета закупівлі» учасником повинен бути складено у відповідності до Технічних вимог Замовника (Додаток № 3 до ТД). У зв’язку з чим, Замовником не визначено кількісні показники (характеристики) щодо самої офісної техніки, а також щодо кількості кожної послуги. Таким чином в порушення вимоги пп.3 п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у Додатку № 3 до ТД не зазначено інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі. З урахуванням неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, керуючись пп.2 п. 50 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178, Замовник вирішив відмінити процедуру закупівлю послуг: Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1).
Період оскарження: 22.05.2025 15:35 - 02.06.2025 00:00
Дата опублікування: 22.05.2025 15:35
Дата виконання: 02.06.2025 00:00
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴142 106.40 Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1)