• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали одноразового застосування, НК 024:2023 код 38566 - Дренаж для рани хірургічний плоский; НК 024:2023 код 46967 - Ендотрахейна стандартна трубка одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 20.05.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, одноразово, протягом 2 (двох) робочих днів з дати укладання договору. У разі, якщо строк для постачання товару з дати укладання договору до кінцевого строку постачання, який визначений договором, є меншим ніж 2 (два) робочі дні, у такому разі постачання товару здійснюється у строк до 20.05.2025 року (включно). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.

Торги не відбулися

338 498.00 UAH з ПДВ
Номер: 53c5dbd734ce4c19ababcdbf486765e1
Внутрішній номер закупівлі: 25103511
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-24-006363-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 338 498.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 24.04.2025 13:35 - 29.04.2025 09:00
Період кваліфікації: 29.04.2025 09:00 - 19.05.2025 10:29
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дренаж Прямий Fr 15, стеильний, з кольоровим кодуванням, термопластичний ПВХ, довжиною 530 мм.
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 1000 штука
Період постачання до 20.05.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Трубка ендотрахеальна: Одноразова, Діаметр трубки: 7.50 мм, З манжетою
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 600 штука
Період постачання до 20.05.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 2 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO
Код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові
Кількість 15000 штука
Період постачання до 20.05.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 5 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO
Код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові
Кількість 30000 штука
Період постачання до 20.05.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 10 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO
Код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові
Кількість 35000 штука
Період постачання до 20.05.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 20 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO
Код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові
Кількість 30000 штука
Період постачання до 20.05.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Шприц ін’єкційний, 3-х компонентний, одноразовий, саморуйнівний, 3 мл, голка в комплекті
Код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові
Кількість 2000 штука
Період постачання до 20.05.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Шприц ін’єкційний, 3-х компонентний, одноразовий, саморуйнівний, 5 мл, голка в комплекті
Код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові
Кількість 2000 штука
Період постачання до 20.05.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Інформація про скасування

Номер: d8a7b85691db41a98411deda227947ec
Причина скасування: Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування: Запитом пропозицій постачальників визначено зокрема строк поставки товару, а саме з дати підписання договору до 20.05.2025 року (включно). Строк постачання товару розраховувався з урахуванням термінової (нагальної) потреби у закупівлі медичних виробів та одноразової поставки товару. Під час здійснення закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали одноразового застосування, НК 024:2023 код 38566 - Дренаж для рани хірургічний плоский; НК 024:2023 код 46967 - Ендотрахейна стандартна трубка одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання (далі – Закупівля) четверо переможців відбору жодного разу не відгукнулися на запити Замовника щодо укладання договору, трьох переможців було відхилено відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку №822, а саме, якщо постачальник не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку №822. На сьогодні (22.05.2025) строки для поставки товару вже пройшли, тому подальше укладання договору стає неможливим в наслідок неможливості переможцем відбору вчасно, а саме до 20.05.2025 року (включно), після укладання договору, поставити товар на склад замовника. Відповідно до підпункту 3 пункту 65 Порядку №822 замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі підлягає відміні.
Дата опублікування: 22.05.2025 10:39
Дата виконання: 22.05.2025 10:39
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП ТРОФИМЕНКО ЛАРИСА ГРИГОРІВНА
Початкова пропозиція 123 780.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
123 780.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
05.05.2025 10:01
Відповіді на вимоги 62
Документи 3
Скарги 0
ФОП ГОЛУБЦОВА ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛІВНА
Початкова пропозиція 141 340.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
141 340.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
12.05.2025 11:53
Відповіді на вимоги 62
Документи 3
Скарги 0
ФОП Гавриш Катерина Анатоліївна
Початкова пропозиція 154 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
154 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
19.05.2025 10:28
Відповіді на вимоги 62
Документи 3
Скарги 0
ФОП ІВАНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 162 640.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
162 640.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.05.2025 10:29
Відповіді на вимоги 62
Документи 1
Скарги 0
Фізична особа підприємець Багрій Антон Євгенович
Початкова пропозиція 177 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
177 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 62
Документи 1
Скарги 0
ФОП СЕМИЛЄТОВ НАЗАР ІГОРОВИЧ
Початкова пропозиція 195 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
195 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 62
Документи 1
Скарги 0
Фізична особа - підприємець Яремчук Анастасія Валентинівна
Початкова пропозиція 233 100.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
233 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 62
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕЛАР МЕД"
Початкова пропозиція 249 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
249 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 62
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-ФАРМ ДИСТРИБЮШН"
Початкова пропозиція 251 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
251 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 62
Документи 1
Скарги 0
ФОП СТОРОЖЕНКО ЯРОСЛАВ ІГОРОВИЧ
Початкова пропозиція 255 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
255 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 62
Документи 1
Скарги 0
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 256 090.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
256 090.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 62
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ФАРМ"
Початкова пропозиція 265 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
265 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 62
Документи 1
Скарги 0
ФОП "КОНДРАТЬЄВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Початкова пропозиція 333 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
333 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 62
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 334 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
334 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 62
Документи 2
Скарги 0