• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний (А3, А4), код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Найменування Товару: Папір офісний А3 - 100 пачок (1 пачка - 500 аркушів) Папір офісний А4 - 1 000 пачок (1 пачка - 500 аркушів) Постачальник здійснює поставку Товару на умовах DDP (02092, Україна, місто Київ) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у ред. 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови Договору матимуть перевагу. Поставка товару проводиться партіями протягом строку дії договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки (заявки) Покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Покупця до приймання Товару. Строк поставки Товару – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) Покупцем. Оплата за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Для платників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.

Торги не відбулися

150 115.00 UAH без ПДВ
Номер: d6a116fc3fe04fd09c263a68a033c864
Внутрішній номер закупівлі: 25090580
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-23-006589-a   
Замовник: Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця"
Контактна особа: Площенюк Олена Володимірівна 380444653513 OZ7@LISKI.UA http://www.liski.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 150 115.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 23.04.2025 13:45 - 28.04.2025 00:00
Дата відміни: 28.04.2025 00:00
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1000 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті